نوشته شده توسط : مژده

حالا به مرحله ی آخر خرید، که همان پرداخت است نزدیک می شوید. در این قسمت باید فاکتور و اطلاعاتتان را چک کنید. انتخاب شیوه پرداخت هم قسمت دیگری از این صفحه است. شما می توانید پرداخت اینترنتی یا پرداخت در محل را انتخاب کنید. هر گزینه ای را که انتخاب کرده اید، باید بر روی گزینه ی پرداخت کلیک کنید. اگر پرداخت اینترنتی را انتخاب کرده باشید، به درگاه منتقل خواهید شد. این مرحله مثل همه خرید های اینترنتی دیگر است. اگر اطلاعات کارتتان را به درستی وارد کنید و حسابتان مشکلی نداشته باشد، خریدتان موفقیت آمیز خواهد بود. بعد از این مرحله سفارش تکمیل شده است و می توانید منتظر شوید تا به دستتان برسد.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف دیجی استایل ، کد تخفیف دیجی کالا و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.
 


خرید اینترنتی به دلیل راحت تر بودن مراحل خرید و کاهش خستگی های اضافه خرید کردن مثل راه رفتن های طولانی، لذت بخش تر از خرید کردن به روش های سنتی است. اما اعتماد به فروشگاه های اینترنتی و پیدا کردن گزینه های معتبر کمی سخت تر است. وجود نشان ملی ثبت دیجی استایل در وب سایت فروشگاه اعتماد را برای شما آسان تر می کند.

 

سفارش از دیجی استایل

 

کد تخفیف دیجی استایل

آموزش نصب دیجی استایل

برای استفاده راحت تر کاربران دیجی استایل از این فروشگاه، تیم دیجی استایل برای فروشگاهشان یک اپلیکیشن طراحی کرده اند. شما با توجه سیستم عامل دستگاه مدنظرتان می توانید از گوگل پلی، بازار، مایکت و سیب اپ، اپلیکیشن دیجی استایل را دانلود کنید. مراحل استفاده از اپلیکیشن و خرید از آن مشابه مسیری است که طی کردن آن را تا به اینجا به شما آموزش دادیم. شما با داشتن این اپلیکیشن بر روی تلفن همراهتان میتوانید همواره فروشگاهتان را همراهتان داشته باشید.





:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی دیجی استایل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: