نوشته شده توسط : مژده

همه ما در طول زندگی برای خود و خانواده مان پیش آمده که برای خرید دارو یا وسایل بهداشتی مورد نیازمان به داروخانه های اطراف محل زندگیمان برویم. در بعضی مواقع شرایط یا حوصله رفتن به داروخانه ها را نداریم و در اینجا سایت های اینترنتی باز هم به کمک ما آمده اند. سایت اینترنتی داروکده یک بستر مناسب برای خرید محصولات بهداشتی و ارایشی و اطلاع از تمامی محصولات داروخانه مرکزی جمال زاده است. باید گفت که این داروخانه دارای 50 سال سابقه در زمینه فروش و توزیع دارو و محصولات ارایشی و بهداشتی می باشد.

در این داروخانه آنلاین شما تمامی محصولات موجود در دیگر داروخانه ها را با تنوع های بالا و قیمت های بسیار مناسب به راحتی می توانید پیدا کنید و با داشتن کد تخفیف داروکده نیز تخفیف های باورنکردنی دریافت کنید. در حقیقت داروکده این کد های تخفیفی را برای راحتی و رفاه هرچه بیشتر کاربران خود فراهم کرده تا خرید مقرون به صرفه تری را داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه خرید از دارو کده را برای شما شرح دهیم.

نحوه خرید از دارو کده آنلاین

امروزه اکثر مردم به داروخانه ها حداقل ماهی یک بار به دور از خرید دارو برای سایر محصولات ارایشی و بهداشتی مراجعه می کنند. در خیلی از مواقع محصولی که به دنبال آن هستیم در یک داروخانه موجود نیست و ناچارا داروخانه های بیشتری را باید بگردیم که کاری دشوار و وقت گیر می باشد. داروخانه آنلاین دارو کده این امکان را برای تمامی مشتریان در سراسر کشور فراهم می کند تا بدون حضور فیزیکی در سریع ترین زمان ممکن و بدون ماندن در ترافیک و شلوغی به راحتی محصولات مورد نیاز خود را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایند.

حتی شما وقتی از قیمت یک محصول مطلع نیستید با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید قیمت محصول مد نظر خود را مشاهده کنید و هیچ نگرانی نداشته باشید چون تمامی قیمت های محصولات دارو کده کاملا به روز هستند. ابتدا قصد داریم نحوه خرید از دارو کده را برای شما شرح دهیم. برای نحوه خرید از دارو کده کافیست به سایت آن مراجعه کنید. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید برای نحوه خرید از دارو کده تب های مختلف و متنوعی در بالای صفحه اصلی قرار دارد که با کلیک بر روی هر کدام محصولات متنوعی را مشاهده خواهید کرد.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88-%DA%A9%D8%AF%D9%87



:: برچسب‌ها: درمورد داروکده ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در اینجا قصد داریم آموزش استفاده از کد هدیه اسنپ مارکت را به شما بدهیم. پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید. همان طور که مشاهده می کنید این کد تخفیف بیست درصدی از شرایط ویژه ای برخوردار است. پس از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت به طور کامل برای خرید مواد غذایی مورد نیازتان روی گزینه "خرید کنید" کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت

راه قانونی به دور از هک کد تخفیف اسنپ مارکت

استفاده از هر چیزی اگر از طریق روش های درست نباشد خلاف قانون به شمار می رود. امروزه در گوشه و کنار فضای مجازی و اخبار ها به گوشمان دستگیری تعدادی از افرد که اقدام به هک کد های تخفیفی سایت های مختلف زده اند می رسد. اما چرا هک کد تخفیف اسنپ مارکت یا ... وقتی خود سایت های مقصد اقدام به ارائه کد های تخفیفی رایگان کرده اند؟ برای مثال با نوشتن دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت یا ... گوگل سایت هایی که امروزه در حوزه ارائه کد تخفیف تست شده و رایگان فعالیت می کنند را برای شما می آورد که با کلیک بر روی هر کدام می توانید شاهد کدهای تخفیفی جذاب و ویژه ای باشید.

باشگاه اسنپ مارکت

چه جوری کد تخفیف اسنپ مارکت بگیریم در چند ثانیه؟

خیلی از افراد حتی وقت گشتن در سایت و پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرشان را ندارند از این رو دائم به این فکر می کنند که چه جوری کد تخفیف اسنپ مارکت بگیریم در چند ثانیه ؟ باید گفت که به محض وارد شدن به این سایت به جای رفتن از روش های گفته شده باکلیک بر روی برند اسنپ مارکت در کمتر از چند ثانیه کد تخفیف اسنپ مارکت را همراه خود خواهید داشت.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف اسنپ مارکت و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در روز های گرم تابستان یا سرد زمستان هیچ چیز لذت بخش تر از تهیه مواد غذایی مورد نیازمان از طریق سایت های اینترنتی نیست. یکی از سوپرمارکت های پر طرفدار که حاصل ادغام اسنپ با هایپر مارکت می باشد فروشگاه اسنپ مارکت است. با استفاده از اسنپ مارکت می توانیم تمام نیازهای غذایی خود را در کمترین زمان ممکن از نزدیک ترین هایپر استار محله با تخفیف های ویژه تهیه کنیم.در حقیقت اسنپ مارکت با بیش از 5000 هزار کالا در زمینه های لبنیات، میوه و سبزیجات، خواروبار، مواد پروتئینی و ... می باشد که این امکان را به ما می دهد بدون رفتن به سوپرمارکت و سبزی فروشی ها تمامی مواد غذایی مورد نیازمان را در اشپزخانه خود داشته باشیم. حتی اسنپ مارکت برای جذب بیشتر مشتریان کد های تخفیفی برای آن ها در نظر گرفته است. کافیست نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت را بلد باشید تا بتوانید از خرید خود نهایت لذت را ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت و دریافت آن را به شما آموزش دهیم.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت 

برای نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت کافیست در گوگل عبارت تخفیف هات را بنویسد و وارد این سایت شوید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید با سرچ اسنپ مارکت در این سایت لیست حوزه هایی که اسنپ با دیگر فروشگاه ها و رستوران ها مانند اسنپ فود و اسنپ مارکت ادغام شده برای شما نمایش داده شده است. با کلیک بر روی اسنپ مارکت وارد صفحه دیگری می شوید و پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان می توانید نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ را فرا بگیرید.

اسنپ مارکت

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت  

همه ما به واسطه اینترنت و پدید آمدن سایت های اینترنتی توانسته ایم بسیاری از کارها را بدون بیرون رفتن و گذراندن وقتمان در صف های طولانی انجام دهیم. برای مثال یکی از کارهای مهم و مورد نیاز رفتن به فروشگاه ها و خرید مواد غذایی است اما اگر کسی شاغل باشد مطمعننا نه وقت انجام این کار و نه حوصله آن را دارد در این شرایط می توانید از سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با چند کلیک خریداری کنید. برای یک خرید لذت بخش ابتدا باید راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت را بلد باشید.

برای نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت همان طور که در ابتدا گفته شد روی اسنپ مارکت کلیک کنید. پس از کلیک شما وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که کد های تخفیفی جذابی با شرایط مختلف برای شما فراهم شده است. پس از بررسی و انتخاب کد مورد نظرتان کافیست روی مشاهده تخفیف کلیک کنید.

 منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

با استفاده از کد تخفیف از 50000 هزارتومان تخفیف ویژه خرید ساعت هوشمند از وبسایت خاص باکس بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

کدتخفیف»  mopwatch50

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف خاص باکس و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی خاص باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در دنیای مدرن اما پر مشغله امروز لحظه ای نمی توان بدون استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی زندگی کرد. حتما شماهم دیده اید که اگر برای ساعتی برق برود و وای فای کار نکند یا بسته اینترنتی درون تلفن همراه مان تمام شود از تمام دنیا دور خواهیم شد و هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. بنابراین می توان گفت اینترنت و سایت های اینترنتی جزئی از زندگی مردم شده اند و نمی توان آن ها را کنار گذاشت. بلکه به واسطه آن ها می توان زندگی درست تر و راحت تری داشت. دو نمونه از بهترین سایت های ایرانی برای خرید محصولات سوپرمارکتی، پوشاک، دیجیتال، لوازم برقی و ... تیمچه و دیجی کالا هستند که می خواهیم در ادامه به بررسی این دو سایت اینترنتی که یک فروشگاه آنلاین هستند بپردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

 

معرفی تیمچه دیجی کالا

امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام دیجی کالا را نشنیده باشد چون این غول اینترنتی کمی قبل تر بهترین و تنها سایت یا فروشگاه اینترنتی در ایران بود. اما امروزه نام برندی دیگر به نام تیمچه بر سر زبان ها افتاده و پا به پای دیجی کالا در رقابت است و اگر کمی بررسی بر روی آن داشته باشید متوجه خواهید شد که یک رقیب قدرتمند است. به عبارتی ساده تر امروزه برای دیجی کالایی که بزرگ ترین و غول ترین فروشگاه اینترنتی بود امروزه یک رقیب پیدا شده و دقیقا در مواردی که دیجی کالا ضعف دارد قوی و پر قدرت شده است.

یک استارتاپ به نام لندو که نام دیگر آن رنتر بود شروع به فعالیت وام دهی خرد کرد و تیمچه راه اندازی شد. این کسب و کار اینترنتی حتی با جهش های بسیار قیمت ها در یکی دو سال اخیر بسیار موفق بوده و استقبال زیادی از آن شده است. این استارتاپ در سال 99 تلاش های بسیاری کرد با دیجی کالا وارد همکاری شود اما نتیجه آن خوشایند نبود. سپس این استارتاپ با کمک بانک آینده یک بازارگاه اینترنتی به نام تیمچه راه اندازی کرد و با تبلیغات و پشتکار خود امروزه هم پای دیجی کالا در رقابت است.

 

فروشگاه قوی تیمچه

بزرگ ترین ضعف دیجی کالا ارسال کالا با بهترین کیفیت و امکانات می باشد که تیمچه هم اکنون روز به روز درحال قوی کردن خود در این زمینه است. اگر سری به سایت اینترنتی تیمچه بزنید متوجه خواهید شد که اگر یک مداد هم از این سایت سفارش دهید به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهید کرد. برای دریافت جدید ترین تخفیف های تیمچه و سایر فروشگاه های اینترنتی مانند کد تخفیف تیمچه و... به تخفیف هات مراجعه کنید.

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%AA%DB%8C%D9%85%DA%86%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F



:: برچسب‌ها: درمورد دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

با وجود فروشگاه های اینترنتی زیاد و پرفروش اما همچنان دیجی کالا در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی از همه نظر است که این موفقیت دیجی کالا دلایلی دارد. دیجی کالا در طی این سال ها فقط روی فروش محصول تمرکز نکرده است و با تولید محتوای قوی با ارائه مقالات، پادکست ها، مصاحبه ها و… در بخش وبلاگ خود حتی به تبلیغات خود نیز کمک کرده است. همچنین دیجی کالا با بالابردن تنوع محصولات خود در زمینه های مختلف و ارائه تخفیف های فوق العاده برای محصولات خود توانست نیاز اکثر کاربران را برطرف کند و توجه افراد را برای خرید ارزان تر جلب کند.. دلایل زیادی را می توان برای محبوبیت دیجی کالا بیان کرد اما این دو مورد از همه آن ها تاثیر گذار تر بوده اند.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف ها مانند  کد تخفیف دیجی کالا و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

سفارش از دیجی کالا

شرایط فروشنده ها در دیجی کالا و ایسام

 شرایط فروشنده در ایسام

فروشنده شدن در سایت اینترنتی ایسام مراحل سخت و پیچیده ای ندارد اما باید یک سری اطلاعات مفید در این زمینه داشته باشید تا بتوانید به خوبی کالای خود را بفروشید. خیلی از فروشنده ها از ارسال کالا به خریداران هراس دارند و این هراس به علت عدم دریافت وجه از سایت مقصد می باشد. اما ایسام این مشکل را حل کرده و قبل از ارسال وجه را از خریداران دریافت می کند و طی 24 ساعت این وجه به فروشنده منتقل خواهد شد.

 

 شرایط فروشنده در دیجی کالا

شرایط فروشنده شدن در سایت دیجی کالا نیز همانند ایسام بسیار سخت و پیچیده نیست و شما به راحتی می توانید برای خود یک کسب و کار راه اندازی نمایید به شرطی که صلاحیت فروشنده شدن را داشته باشید. شریط فروشنده شدن نیز بسیار پیچیده نیست و باید فرم مخصوص را در سایت دیجی کالا پر کنید تا بتوانید محصولات خود را درون سایت بگذارید. به همین راحتی می توانید در خانه همراه با هزینه ای کم کسب درامد کنید.

 

بررسی اپلیکیشن و سایت ایسام و دیجی کالا

 اپلیکیشن و سایت ایسام

سایت ایسام یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت کاملا اینترنتی است که این امکان را به شما می دهد علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز بتوانید محصولاتی که در اختیار دارید را هم به فروش برسانید. این سایت برای خود یک اپلیکیشن هم دارد که امکانات آن هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترس است. اپلیکیشن این سایت تنها 9 مگابایت حجم دارد بنابراین از فضای اشغال شده گوشی تان هم نگران نباشید. از طرفی چه خریدار باشید و چه فروشنده می توانید در این اپلیکیشن همانند سایت ایسام کالای خود را بفروشید یا بخرید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F



:: برچسب‌ها: درمورد دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

با وجود سایت ها و فروشگاه های اینترنتی دیگر نیازی به ماندن در ترافیک و تحمل شلوغی شهر ها نیست. از طرفی با چند کلیک می توانیم محصول مورد نیاز یا خدمات درخواستی مان را با هزینه ای کم انجام دهیم. دو نمونه از بهترین سایت های اینترنتی که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت هستند ایسام و دیجی کالا می باشد.

این دو سایت فوق العاده از بهترین سایت ها می باشند که هر یک دارای خصوصیاتی هستند. به همین علت ما در این بخش گرد هم آمده ایم که به بررسی این دو سایت بپردازیم و بدانیم ایسام یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟ چون همان طور که می دانیم سایت های اینترنتی روز به روز درحال افزایش هستند و ما باید برای خرید اقلام مورد نیاز دست به بهترین ها بزنیم و با بهترین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا و... خرید لذت بخشی را تجربه کنیم.

 

ایسام از کجا شروع کرد؟

ایسام ابتدا یک شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت به نام ویرا سام بود که در سال 1387 با نام تجاری ایسام وارد بازار شد و به این نام به ثبت رسید. این شرکت که هم اکنون یک سایت اینترنتی فوق العاده است یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده آنلاین می باشد که الگوی خود را از سایت eBay گرفته است.

این سایت جذاب این امکان را برای افراد به وجود آورده که بتوانند جدا از خرید برای خود فروشگاه راه اندازی کنند تا بتوانند به صورت آنلاین محصولات خود را به روش های مختلف مانند مزایده به فروش برسانند. این سایت در پی این راه مجوزاتی دریافت کرده که در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر شما آن ها را مطرح کرده ایم.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F



:: برچسب‌ها: درمورد ایسام ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

آکوا با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد و قدرتمند از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. AQUA برای جلوگیری از پرتوهای مضر خورشید از فیلتر UV و UVB بهره می برد، همچنین دارای SPF15 برای محافظت صورت در برابر شرایط جوی است. این محصول با خاصیت آبرسانی از خشک شدن پوست جلوگیری می کند، همچنین این کرم از مواد معدنی در فرمولاسیون خود بهره می برد. نیوا انتقال رطوبت به بافت های پوست را با ماده Hydra IQ موجود در ترکیبات انجام می دهد. برای جلوگیری از افتادگی پوست و سفت شدن، از عصاره خیار بهره گرفته شده است. آکوا سنسیشن با انواع پوست سازگاری دارد و ضد حساسیت است. AQUA Sensation با تولید کلاژن در لایه های زیرین پوست، فرآیندگی تولید سلول های تازه را فراهم می کند. این کرم با حجم 50 میلی لیتر در محفظه کاسه ایی از جنس شیشه عرضه می شود. جدید ترین کد تخفیف خانومی را برای خرید محصولات برند نیوآ از تخفیف هات دریافت کنید.

لوازم آرایشی برند نیوآ

نقاط قوت کرم پودر نیوآ:

یکی از ویژگی های مثبت این کرم، ارزش خرید بالا در برابرعملکرد بالا است و این موضوع رضایت خریداران را جلب کرده است. ماندگاری بالای آکوا سنسیشن یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. قدرت نفوذ پذیری و حالت متوازن رطوبت روی پوست یکی دیگر از ویژگی های AQUA Sensation است.

کرم پودر نیوآ

نقاط ضعف کرم پودر نیوآ:

فرمولاسیون آکوا سنسیشن توانسته رضایت کامل خریداران را جلب کند و در کنار تمام مزایای این محصول، می توان به طراحی آن اشاره کرد که سبب نارضایتی خریداران را به دنبال داشته است.

 

نتیجه گیری کرم پودر نیوآ:

AQUA Sensation با فرمولی قدرتمند توانسته در مدت کوتاهی پس از عرضه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. این کرم از سازمان غذا و دارو، در تمام نمایندگی های مجاز محصولات نیوآ و داروخانه های سراسر کشور به فروش می رسد. در آخر، برای خرید این محصول حتما با پزشک متخصص پوست مشاوره انجام دهید، همچنین قبل از استفاده از این کرم، پوست را شست و شو دهید و از مالیدن کرم در نواحی اطراف چشم خود داری کنید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%A7



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

خانم نازنین دانشور بانوی کارآفرین ایرانی، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان است. نازنین دانشور در سی و دومین نشست کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه cacci به عنوان برترین جوان کارآفرین برگزیده شد. تخفیفان که خانم دانشور آن را تأسیس کرد از معتبرترین و محبوب ترین سایت های تخفیف و خرید گروهی در ایران است. با استفاده از سایت تخفیفان می توان از خدمات رستوران، هتل، مراکز زیبایی، شهربازی ها و ... با تخفیف استفاده کرد. خدمات تخفیفان از طریق وب سایت و اپلیکیشن این سامانه قابل استفاده می باشد. دریافت کد تخفیف تخفیفان به صورت رایگان و معتبر از سایت تخفیف هات امکان پذیر است.

تخفیفان

کارآفرین ایرانی، محمدرضا فرحی بنیان گذار بیمه بازار:

بیمه بازار در واقع روش جدید خرید بیمه است و از شهریورماه سال 95 شروع به فعالیت کرده است. بیمه بازار سامانه ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و ... است که امکان نرخ گیری و خرید بیمه ها را در زمانی کوتاه برای کاربران فراهم کرده است. بیمه بازار توسط شخصی به نام محمدرضا فرحی تأسیس شده است. هم بنیان گذاران بیمه بازار محمد صادق منتظری و محسن فدایی هستند.

 

علیرضا صادقیان مؤسس نت برگ:

یکی دیگر از سایت هایی که در ایران در حوزه ی خرید و کدتخفیف گروهی فعالیت می کند، وب سایت نت برگ است. نت برگ توسط علیرضا صادقیان تأسیس شده است. علیرضا صادقیان مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت دارد و تحصیلات ارشد خود را در رشته ی MBA دانشگاه کلمبیا آمریکا گذرانده است. در نت برگ روزانه پیشنهادهایی متنوع و با تخفیف های 40 تا 99 درصدی برای مکان های تفریحی مانند رستوران، شهربازی، مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و ... ارائه می گردد. از خدمات نت برگ می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن ین سامانه استفاده کنید. 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده
  •  تحویل اکسپرس
  •  پشتیبانی 24 ساعته
  •  پرداخت در محل
  •  7 روز ضمانت بازگشت
  •  ضمانت اصل بودن کالا
  •  ارسال رایگان برای فاکتورهای بیش از 200 هزار تومان

صاحب دیجیکالا

 

دیجی استایل، مرکز آنلاین خرید پوشاک

صاحب دیجی کالا با استقبال مردم و کاربران از خرید آنلاین پوشاک تصمیم به راه اندازی دیجی استایل گرفت. بعد از موفقیت دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل با هدف فروش پوشاک از بهترین برندهای ایرانی و خارجی راه اندازی شد. این فروشگاه اینترنتی با تلاش برادران محمدی و تیم خوب دیجی کالا به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شده است. در حال حاضر افراد زیادی در دفاتر و انبار های دیجیکالا مشغول به فعالیت هستند و در واقع برادران محمدی توانسته اند کارآفرین ایرانی موفق باشند.

 

جمع بندی

این فروشگاه اینترنتی برای اینکه کاربران بتوانند خرید ارزان تر و مقرون به صرفه تری را تجربه کنند پیشنهادهای شگفت انگیز دارای تخفیف های زیادی را در ساعاتی خاص برای کاربران در نظر گرفته است. علاوه بر این وب سایت تخفیف هات نیز با معرفی کالاهای دارای تخفیف و ارائه ی کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف دیجی استایل به کاربران کمک می کند تا بتوانند خریدی ارزان تر و مقرون به صرفه تر داشته باشند. در صورتی که قصد بهره مندی از تخفیف های digikala را دارید حتما از طریق وب سایت تخفیف هات، اقدام به خرید نمایید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C



:: برچسب‌ها: درمورد دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات می توانید از 1 میلیون تومان تخفیف کالای منتخب از فروشگاه کالا صنعتی بهره مند شوید. برای مشاهده و خرید می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن تخفیف»   پیشنهاد تخفیف دار

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف کالاصنعتی ، کد تخفیف ابزارلاین و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

همه ما به واسطه اینترنت و پدید آمدن سایت های اینترنتی توانسته ایم بسیاری از کارها را بدون بیرون رفتن و گذراندن وقتمان در صف های طولانی انجام دهیم. برای مثال یکی از کارهای مهم و مورد نیاز رفتن به فروشگاه ها و خرید مواد غذایی است اما اگر کسی شاغل باشد مطمعننا نه وقت انجام این کار و نه حوصله آن را دارد در این شرایط می توانید از سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با چند کلیک خریداری کنید. برای یک خرید لذت بخش ابتدا باید راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت را بلد باشید.

برای نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت همان طور که در ابتدا گفته شد روی اسنپ مارکت کلیک کنید. پس از کلیک شما وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که کد های تخفیفی جذابی با شرایط مختلف برای شما فراهم شده است. پس از بررسی و انتخاب کد مورد نظرتان کافیست روی مشاهده تخفیف کلیک کنید.

فروشگاه اسنپ

 آموزش استفاده از کد هدیه اسنپ مارکت

در اینجا قصد داریم آموزش استفاده از کد هدیه اسنپ مارکت را به شما بدهیم. پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید. همان طور که مشاهده می کنید این کد تخفیف بیست درصدی از شرایط ویژه ای برخوردار است. پس از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت به طور کامل برای خرید مواد غذایی مورد نیازتان روی گزینه "خرید کنید" کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت

 

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده
سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت از ابتدای تاسیس سایت و اپلیکیشن خود تا به امروز هدف های زیادی داشته است. همه ما می دانیم که تمامی شهر ها به خصوص کلان شهر ها دارای الودگی های بسیاری هستند و این الودگی ها به علت تردد خودروهای زیاد و تک سر نشین می باشد. در این بین وقتی نیاز به یک محصول داریم باید با وسایل عمومی نقلیه یا شخصی به هایپر استار های نزدیک خود برویم حالا فکر کنید یک سوپرمارکت اینترنتی وجود دارد که به کاهش خستگی و حمل و نقل هایتان کمک می کند.
همه این موارد را گفتیم تا برسیم به اینکه اسنپ مارکت وقتی اقدام به تاسیس سوپرمارکت اینترنتی خود کرد بزرگ ترین هدف اش این بود که ابتدا به کاهش حمل و نقل های درون شهری سپس به افراد کمک کند تا به راحتی بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند بدون اینکه از خانه بیرون بروند. از دیگر اهداف اسنپ مارکت می توانیم به ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت بسیار پایین اشاره کنیم تا هر فردی بهترین ها را نزد خود داشته باشد.
 

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف اسنپ مارکت و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

دسته بندی محصولات فروشگاه اسنپ مارکت

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت دارای دسته بندی جذاب و متنوعی می باشد که با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن آن متوجه خواهید شد. از طرفی با وجود این دسته بندی جذاب و متنوع هر آن چیزی که در آشپزخانه تان به آن نیاز داشته باشید در زمانی کوتاه تحویل خواهید گرفت. اسنپ مارکت در تمامی دسته بندی خود بیش از 5000 کالای متنوع دارد و این بدان معنی است که اگر شما نیاز به یک قارچ داشته باشید چندین نوع همراه با برند و قیمت های متفاوت مشاهده خواهید کرد.
تمامی این تنوع کالاها در دسته بندی های متنوع و گوناگونی مانند لبنیات، ارایشی و بهداشتی، خواروبار و نان، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، خشکبار دسر و شیرینی، نوشیدنی، کنسرو و غذای اماده، دستمال و شوینده، خانه و سبک زندگی، صبحانه، کودک و نوزاد، تنقلات، چاشنی و افزودنی وجود دارد و با گذاشتن کمی وقت هر آن چیزی که نیاز دارید در زمانی کوتاه درب منزل یا هر نقطه دیگری که ثبت کرده اید تحویل می گیرید.
 
منبع:


:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده
  •  کسب مشتریان جدید
  •  افزایش فروش
  •  رهایی از محصولات قدیمی
  •  خالی شدن انبار
  •  ایجاد رشد سالم در فروش و ...

 

انواع روش های تخفیف:

برخی از روش های تخفیف را در بخش قبلی بررسی کردیم. اما روش های متداولی برای تخفیف دادن در کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. موارد زیر از انواع روش های تخفیف است که اکثر فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند.

  •  تخفیف های درصدی
  •  تخفیف های مبلغی
  •  تخفیف جهت حمل رایگان
  •  تخفیف با هدیه رایگان
  •  پیشنهاد های تخفیف دار مدت دار
  •  تخفیف با پیش فروش
  •  تخفیف های های فصلی و مناسبتی
  •  تخفیف معرفی مشتری جدید
  •  تخفیف سقف تعداد و یا مبلغ خرید
  •  تخفیف های مخصوص شبکه های اجتماعی
  •  تخفیف مخصوص خرید اول
  • کدتخفیف

با این روش های تخفیف و روش هایی که در بخش استراتژی تخفیف بیان کردیم شا می توانید فروش خود را بالا ببرید. همچنین با این رو ش ها محبوبیت زیادی در میان کاربران خود پیدا خواهید کرد و درصد مشتریان وفادار شما بالا می رود.

منبع:

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85



:: برچسب‌ها: استراتژی تخفیف ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()