نوشته شده توسط : مژده
کاربران عزیزمیتوانند با استفاده از کد تخفیف از 35000 تومان تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزارتومان بهره مند شوند. لازم به توضیح است با استفاده از این کد مبلغ 35000 تومان به حساب کاربری شما در اسنپ مارکت اضافه خواهد شد و این کد بدون محدودیت خرید اول میباشد.جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت اسنپ مارکت برای شما منظور گردد.

کد تخفیف: 

BVH10D85V34

 

برای دریافت آخرین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف باسلام، کد تخفیف اسنپ شاپ ، تخفیف دیجی کالا جت و... به منبع این تخفیف ها در سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

همان طور که در ابتدای صحبت ها به ان پرداختیم شرکت اینترنتی پیشگامان فعالیت خود را در سال 82 برای ارائه اینترنتی پرسرعت به هم وطنان عزیزمان همراه با کادری با تجربه و خلاق اغاز کرد. هم اکنون شرکت پیشگامان با گسترش و افزایش دامنه فعالیت خود انواع سرویس های اینترنت ای دی اس ال را در سی استان و بیش از سیصد شهر ارائه کرده است. در حقیقت شرکت اینترنتی پیشگامان با تکیه بر توان و بهره گیری از نیرو های مجرب به ارائه به روز ترین تجهیزات و فناوری ها پرداخته است. همچنین شرکت پیشگامان با ایجاد اینترنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی بر پایه بستر های وایرلس و اینترانت سرویس های متنوعی را ارائه داده است.

کد تخفیف جت دیجی کالا ، کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ مارکت را از تخفیف هات بگیرید.

از این ها که گذر کنیم در این بخش می خواهیم شما را با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان اشنا کنیم. در اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان کافیست وارد سایت اینترنتی پیشگامان شده و سری به تب های این شرکت بزنید. با نگاهی به تب های شرکت پیشگامان گزینه های مختلفی از جمله اینترنت پرسرعت ای دی اس ال, اینترنت بی سیم اشتراکی, پهنای باند اختصاصی و ... را مشاهده خواهید کرد. برای اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان کافیست روی اینترنت پرسرعت ای دی اس ال کلیک کنید.

اینترنت پیشگامان

علاوه بر روش گفته شده فوق با کشیدن نوار طول بار به سمت پایین نیز می توانید خدمات متفاوت شرکت پیشگامان را مشاهده کنید. در اشنایی با راهنمای خرید اینترنت ثابت پیشگامان از طریق گزینه اینترنت پرسرعت ای دی اس ال 2 نیز می توانید اقدام کنید.

 

راه های شارژ پیشگامان چیست؟

تخفیف پیشگامان

برای همه ما پیش امده که بسته خریداری شده برای اینترنت همراه یا وای فای مان به پایان رسیده و در این شرایط به دنبال راهی برای شارژ و تمدید بسته اینترنتی خود هستیم. برای این کار دیگر نیازی به رفتن در دفاتر پیشخوان و کافی نت ها نیست و تنها با نشستن در خانه و چند کلیک می توانید اینترنت خود را شارژ کرده و از سرعت ان نهایت لذت را ببرید. در اصل شارژ اینترنت خود را در سایت پیشگامان می توانید انجام دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. یکی از راه های شارژ پیشگامان در عکس بالا شرح داده شده است. برای شارژ بسته اینترنتی خود کافیست روی گزینه استان تهران یا اگر در سایر شهر ها زندگی می کنید روی گزینه سایر استان ها کلیک کنید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86



:: برچسب‌ها: معرفی پیشگامان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده
با استفاده از کد تخفیف ایسام میتوانید از 200 هزارتومان تخفیف اولین خرید از فروشگاه ایسام برای سفارش بالای 2 میلیون تومان بهره مند شوید.جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت ایسام برای شما منظور گردد.

 کدتخفیف: mopon4

برای دریافت آخرین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف مکتب خونه ، کد تخفیف جت دیجی کالا و... به منبع این تخفیف ها در سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی ایسام ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

کد تخفیف لوزی تا 10% برای خرید انواع لباس مردانه

 

با استفاده از کد تخفیف لوزی می توانید از 10% تخفیف برای سفارش پوشاک مردانه بالای 100 هزارتومان بهره مند شوید. برای دریافت تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت لوزی برای شما اعمال شود.
 
 کدتخفیف: MOP07

برای دریافت آخرین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف کفش ملی،  کد تخفیف کشمون، کد تخفیف دیجیکالا جت   و... به منبع این تخفیف ها در سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%84%D9%88%D8%B2%DB%8C



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی لوزی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

کد تخفیف لوتوس تا 40000 هزارتومان برای خرید لوازم دیجیتال

 

با وارد کردن کد تخفیف لوتوس  می توانید از 40000 هزارتومان تخفیف ویژه برای خریدهای بالا ی 8 میلیون بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.
 
 کدتخفیف: LTS40MPNN

برای دریافت آخرین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف گیشا اسپرت ، کد تخفیف گیزدین ، تخفیف دیجی کالا جت ، کد تخفیف دیجی کالا و... به منبع این تخفیف ها در سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B3



:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی لوتوس ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

درباره اپلیکیشن اسنپ

اسنپ اولین سرویس تاکسی آنلاین در کشور ما می باشد که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرده است. در همان روز های ابتدایی وقتی تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت خود را آغاز کرد با استقبال زیادی رو به رو شد و این استقبال هم اکنون نیز در حال افزایش است. نام این تاکسی اینترنتی ابتدا تاکسی یاب بود و دلیل تغییر نام آن استقبال گسترده آن توسط عموم مردم بود. 

یکی دیگر از علت‌ های اصلی استقبال و محبوب شدن این تاکسی اینترنتی تازگی آن برای مردم بود چون تا قبل از آن چیزی به نام تاکسی اینترنتی در کشور ما وجود نداشت و برای اولین بار مفهوم تاکسی اینترنتی در بین مردم جا افتاد. شما در برنامه این تاکسی اینترنتی کافیست مبدا و مقصد خود را مشخص کنید سپس در عرض نیم الی یک ساعت در محل مورد نظرتان حضور داشته باشید. 

درباره اپلیکیشن تپسی

دومین تاکسی اینترنتی که سال 1395 فعالیت خود را در کشور ما آغاز کرد تپسی بود. این تاکسی اینترنتی ابتدا حوزه کاری خود را به صورت محدود ایجاد کرد و وقتی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت دامنه فعالیت خود و سرویس های خود را گسترش داد. تاکسی اینترنتی تپسی در حال حاضر در ده‌ ها کلان‌ شهر ایران فعال شده است و به شهروندان و کاربران خدمات ارائه می ‌دهد. درست است که این تاکسی اینترنتی بعد از شرکت بزرگ و محبوب اسنپ راه‌ اندازی شده  اما به ‌عنوان یک رقیب قدر و قدرتمند توانسته است در برابر اسنپ به قول معروف عرض اندام کند.

به عبارتی ساده تر این تاکسی اینترنتی که بعد از اسنپ هم به وجود آمد توانسته در رقابت با اسنپ سر بلند بیرون بیاید. تاکسی اینترنتی تپسی به شما این امکان را می‌ دهد که با استفاده از اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی یا نسخه تحت وب درخواست خود را به‌ منظور دریافت تاکسی اینترنتی برای رفتن به مسیر های دلخواه تان ثبت کنید. 

اسنپ یا تپسی؟ کدام برای کاربر و راننده بهتر هستند؟

وقتی پای گرفتن یک تاکسی به میان می آید چه برای گرفتن تاکسی و چه راننده شدن باید پاسخی برای این سوال پیدا کرد که تپسی بهتره یا اسنپ؟ همان طور که می دانید پررنگ ترین اتفاقی که به وسیله این تاکسی های اینترنتی رخ داده بحث اشتغاله چون قبل تر ها ما با آژانس هم میتوانستیم به هر مکانی که دلمان می خواهد برویم. 

طبق آمار های رسمی در کشور ما 3 الی 4 میلیون بیکار وجود دارد و تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی حدود 2 میلیون از این افراد را بر سر کار گذاشته اند و چی از این بهتر؟ همه این موارد را در خصوص جذابیت این دو تاکسی اینترنتی گفتیم تا برسیم به اصل مطلب که اسنپ بهتره یا تپسی؟ اگر به دنبال دریافت خدمات از یک تاکسی اینترنتی خوب هستید در ادامه حتما با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای دریافت جدید ترین کد تخفیف ها مانند  کد تخفیف تپسی و کد تخفیف اسنپ  ، تخفیف دیجی کالا جت و... به صفحات این برند ها در تخفیف هات مراجعه کنید.

 

 

گستردگی ناوگان حمل و نقل اسنپ و تپسی

درسته که محور فعالیت این دو تاکسی اینترنتی یکیه اما هر یک دارای مزایا و معایبی هستند که باید با توجه به این فاکتور ها دست به انتخاب آن ها زد. ابتدایی ترین ویژگی که در خصوص اسنپ و تپسی می خواهیم به آن بپردازیم گستردگی ناوگان حمل و نقل و درآمد هست. گستردگی ناوگان حمل و نقل در اسنپ بیشتره و می توان گفت این تاکسی اینترنتی نه تنها مناطق مختلف تهران بلکه خیابان ها، بلوار ها، کوچه ها و ... را کاملا پوشش می دهد. 

برای مثال شما بر روی نقشه این تاکسی اینترنتی می توانید تا درب محلی که می خواهید بروید را انتخاب کنید. اما این موضوع در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی کمی ضعیف تر عمل می کند. برای مثال تاکسی اینترنتی تپسی در برخی مناطق تهران مقصد کاملی که می خواهیم را روی نقشه نشان نمی دهد و طبیعتا مکانی که ازتاکسی خارج  پیاده می شویم داخل کوچه و ... نیست. اما هزینه این تاکسی اینترنتی نسبت به اسنپ ارزان تر است و با استفاده از آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. 

 

امنیت و حریم خصوصی در تپسی و اسنپ

 

•امنیت در تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی از ابتدای تاسیس استارتاپ خود در تلاش بوده به طور کامل صلاحیت های رانندگان را با استفاده از پلیس اماکن کشور انجام دهد. به همین منظور تپسی از زمان ثبت نام یک راننده تا زمانی که در تاکسی اینترنتی خود مشغول به کار شود اقدام به احراز هویت و تایید صلاحیت می کند. نحوه تایید صلاحیت سفیران در تپسی به این صورت است که پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت آنان و نداشتن سابقه کیفری موثرشان را بررسی و نتیجه را به تپسی اعلام می‌ کند. در حین دریافت خدمات از رانندگان تپسی هم کافیست در بخش امتیاز دهی و رفتار راننده هر گونه رفتار نامناسب را ذکر کنید تا توسط کارشناسان امنیتی بررسی شود. 

 

•امنیت در اسنپ 

وقتی به مقصد مورد نظر با استفاده از این تاکسی اینترنتی برسید بخشی وجود داره به نام بازخورد سفر که گزینه ای در اینجاست به نام عدم حفظ حریم شخصی. شما با استفاده از این گزینه می توانید هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار از راننده را گزارش دهید. این برخورد نامناسب و ناهنجار می تواند برخورد کلامی باشد یا فیزیکی که شما باید تماما این موارد را بیان کنید تا مورد بررسی کارشناسان امنیتی اسنپ قرار بگیرد. 

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D9%BE%D8%B3%DB%8C-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%9F



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ , معرفی تپسی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

امروزه همه ما به دنبال انجام کارهای خدماتی و خرید کالاهای مورد نظرمان در کمترین زمان ممکن و هزینه کم هستیم. با ظهور اینترنت سایت های اینترنتی به کمک ما انسان ها آمده اند. یکی از این سایت های اینترنتی برای خرید کالاهای سوپر مارکتی متنوع اکالا است. در فروشگاه اینترنتی اکالا نیاز های روزانه و تمامی کالاهای خواروبار هم چون لبنیات, نوشیدنی,گوشت, بهداشتی و زیبایی و ... با به صرفه ترین قیمت ها در دسترس شماست. از طرفی دیگر خرید از اکالا با تخفیف هات ویژه و قیمت های باور نکردنی به راحتی در دسترس شماست فقط کافیست نحوه خرید از اکالا را بلد باشید. با مراجعه به سایت و یادگیری نحوه خرید از اکالا انواع محصولات با برند های مختلف را از طریق پرداخت آنلاین یا حضوری می توانید دریافت کنید.

نحوه خرید از اکالا با برترین برند ها

 

آموزش نحوه خرید از اکالا شروع شگفتی در خرید محصولات است. برای اینکه نحوه خرید از اکالا را به شما آموزش دهیم ابتدا اکالا را در گوگل سرچ کنید. با سرچ اکالا یا افق کوروش سایت اکالا برای شما مطابق عکس نمایان می شود. راه های زیادی برای نحوه خرید از اکالا وجود دارد. اولین راه سرچ کردن محصول مورد نظرتان در نوار سرچ است. دومین راه کلیک بر روی گزینه "خرید" عکس مورد نظر می باشد.

 

یک راه جذاب دیگر برای نحوه خرید از اکالا و مشاهده طیف وسیعی از محصولات کلیک بر روی افزودن به سبد خرید می باشد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید اکالا برای محصولات خود دسته بندی های مختلفی مانند پر  کد تخفیف ترین ها یا پر فروش ترین ها و ... قرار داده است. همچنین با کلیک بر روی مشاهده همه می توانید از تنوع کالاهای خواروباری مورد نیازتان در اکالا شگفت زده شوید.

 

راهنمای خرید از اکالا با تخفیف های ویژه

 

در اینجا قصد داریم راهنمای خرید از اکالا با کد تخفیف افق کوروش را برای شما شرح دهیم. پس از نحوه خرید از اکالا از طریق روش هایی که گفته شد با کلیک بر روی یکی از روش ها مانند افزودن به سبد خرید کادری مطابق عکس برای شما باز می شود. در این کادر موقعیت یابی می شود که شما در چه محلی حضور دارید تا کالاهای مربوط به آن محله برای شما آورده شود.

در راهنمای خرید از اکالا پس از موقعیت یابی و انتخاب کالای مورد نظرتان مانند عکس یک عدد از آن کالا به سبد خرید شما منتقل می شود. در صورت نیاز می توانید با کلیک بر روی + تعداد محصول خود را زیاد یا با این گزینه – تعداد را کم کنید.

 

منبع:

https://virgool.io/@mojdezamanloo/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-a8bbbrlmccx0



:: برچسب‌ها: معرفی اکالا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

درسته که محور فعالیت این دو تاکسی اینترنتی یکیه اما هر یک دارای مزایا و معایبی هستند که باید با توجه به این فاکتور ها دست به انتخاب آن ها زد. ابتدایی ترین ویژگی که در خصوص اسنپ و تپسی می خواهیم به آن بپردازیم گستردگی ناوگان حمل و نقل و درآمد هست. گستردگی ناوگان حمل و نقل در اسنپ بیشتره و می توان گفت این تاکسی اینترنتی نه تنها مناطق مختلف تهران بلکه خیابان ها، بلوار ها، کوچه ها و ... را کاملا پوشش می دهد. 

برای مثال شما بر روی نقشه این تاکسی اینترنتی می توانید تا درب محلی که می خواهید بروید را انتخاب کنید. اما این موضوع در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی کمی ضعیف تر عمل می کند. برای مثال تاکسی اینترنتی تپسی در برخی مناطق تهران مقصد کاملی که می خواهیم را روی نقشه نشان نمی دهد و طبیعتا مکانی که ازتاکسی خارج  پیاده می شویم داخل کوچه و ... نیست. اما هزینه این تاکسی اینترنتی نسبت به اسنپ ارزان تر است و با استفاده از آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. 

 

امنیت و حریم خصوصی در تپسی و اسنپ

 

•امنیت در تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی با کد تخفیف تپسی از ابتدای تاسیس استارتاپ خود در تلاش بوده به طور کامل صلاحیت های رانندگان را با استفاده از پلیس اماکن کشور انجام دهد. به همین منظور تپسی از زمان ثبت نام یک راننده تا زمانی که در تاکسی اینترنتی خود مشغول به کار شود اقدام به احراز هویت و تایید صلاحیت می کند. نحوه تایید صلاحیت سفیران در تپسی به این صورت است که پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت آنان و نداشتن سابقه کیفری موثرشان را بررسی و نتیجه را به تپسی اعلام می‌ کند. در حین دریافت خدمات از رانندگان تپسی هم کافیست در بخش امتیاز دهی و رفتار راننده هر گونه رفتار نامناسب را ذکر کنید تا توسط کارشناسان امنیتی بررسی شود. 

 

•امنیت در اسنپ 

وقتی به مقصد مورد نظر با استفاده از این تاکسی اینترنتی برسید بخشی وجود داره به نام بازخورد سفر که گزینه ای در اینجاست به نام عدم حفظ حریم شخصی. شما با استفاده از این گزینه می توانید هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار از راننده را گزارش دهید. این برخورد نامناسب و ناهنجار می تواند برخورد کلامی باشد یا فیزیکی که شما باید تماما این موارد را بیان کنید تا مورد بررسی کارشناسان امنیتی اسنپ قرار بگیرد. 

 

شرح سرویس های اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ  با کد تخفیف اسنپ به طور کلی دارای 3 سرویس می باشد که تمامی این سرویس ها برای راحتی هم وطنان عزیز و درآمد زایی افراد بدون کار می باشد. در ادامه به صورت مختصر اما مقید سرویس های اسنپ را برایتان شرح داده ایم تا اطلاعات جامعی از این تاکسی اینترنتی داشته باشید. سرویس های اسنپ عبارت هستند از : 

 

•اسنپ اکو

اقتصادی‌ ترین سفرهای اسنپ با سرویس اسنپ اکو انجام می ‌شود. سفر های شما در این سرویس سریع، مقرون به صرفه و با کیفیت خواهند بود.

 

•اسنپ پلاس

برای سفر های ویژه می ‌توانید از اسنپ پلاس استفاده کنید. خودرو های ویژه اسنپ در اسنپ پلاس قرار دارند و شما با انتخاب این گزینه سرویسی با کیفیت بالاتر را تجربه خواهید کرد.

 

•اسنپ رز

بانوان محترم می ‌توانند در تهران از سرویس اسنپ رز که مختص بانوان است استفاده کنند. کاربران راننده این نوع سرویس بانوانی هستند که در اسنپ کسب درآمد می‌ نمایند. برای دریافت جدید ترین کد تخفیف اسنپ به تخفیف هات مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ, معرفی تپسی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

توسعه‌ی اینترنت، روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه‌ی آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می کند. بعد از تجربه‌ی موفق دیجی‌کالا، خرید اینترنتی با کد تخفیف دیجی کالا بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شد و توانست خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند. در حالیکه مشغله‌های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است، صرف زمان های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید نیازهای روزانه معنای خود را از دست می دهند. آنچه در فرصت اوقات فراغت برای افراد در اولویت قرار می گیرد، تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه است. همه‌ی این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش‌های نوین خرید مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان برای انجام فعالیت‌هایی وقت گیر گذشته می‌کند. تا قبل از دیجی‌استایل فرآیند استقبال مشتریان از دیجی‌کالا ثابت کرد این روش از زندگی مورد علاقه‌ی طیف عظیمی از افراد است.

چرا دیجی‌استایل؟

راهکارهای متنوعی که دنیای مدرن برای رفع نیازهای روزمره از جمله انتخاب و خرید کالا به افراد پیشنهاد می‌دهد، باعث افزایش سرعت و دقت در انجام این امور می‌شود. با این شرایط تازه دیگر کمتر کسی کالایی را بدون تحقیق و بررسی خریداری می‌کند (سبکی که به جرأت می توان گفت به وسیله‌ی دیجی‌کالا مرسوم شد). مشتریان پیش از خرید هر یک از کالاهای مورد نیاز خود، با طیف وسیعی از انتخاب‌ها  با کد تخفیف دیجی استایل مواجه‌اند و در مقابل آن، به اطلاعات دقیق‌تری نیازمندند. دقت در ویژگی‌های هر کالا و دسترسی به اطلاعات صحیح نیاز اساسی مشتریان است. امروزه روش های نوین و هوشمندانه‌ی خرید، می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد و همین امر موجب شده روزانه افراد بیشتری به جمع استفاده کنندگان سرویس‌های اینترنتی بپیوندند. آنچه فروشگاه دیجی‌استایل را نسبت به سایر کسب و کارهای اینترنتی متمایز می‌کند شامل موارد زیر است:

  • اصالت برند کالا
  • قیمت مناسب
  • تحویل روزانه
  • خدمات پس ار فروش

با فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل می‌توانید خریدی آسان، مطمئن و مطابق با مد روز داشته باشید.

 

منبع:

https://www.digistyle.com/mag/about-digistyle/



:: برچسب‌ها: معرفی دیجی استایل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

فروشگاه اینترنتی تکنولایف در سال 88 با هدف ارائه خدمات فروش آنلاین آغاز به کار کرد و در این مدت توانسته است به بیش از یک صدهزار مشتری وفادار دست یابد که به طور متناوب از سایت و صفحه این فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنند.

در بازار کسب و کار ایران فروشگاه‌های فیزیکی با ده‌ها سال سابقه همچنان برای ورود به دنیای دیجیتال و فروش آنلاین دچار تردید هستند و ورود بسیاری از برندهای ایرانی به سرویس ورود آنلاین با تاخیر و نگرانی همراه بوده است. اما تکنولایف یکی از اولین کسب و کارهای ایرانی است که این قالب را شکسته و با اعتماد به نفس و اطمینان به توانایی ارائه خدمات خود، خدمات خود در فضای مجازی را به فضای حقیقی نیز گسترش داده است.

تکنولایف دیگر یک فروشگاه اینترنتی نیست

 
 
 

فروشگاه اینترنتی تکنولایف با شناخت هوشمندانه بازار و اطلاع از این مهم که هنوز بسیاری از مردم با وجود تسلط بر اینترنت ترجیح می‌دهند از فروشگاه فیزیکی خرید کنند و نمی‌خواهند تجربه‌ی گفت و گوی رودر رو با فروشندگان را از دست بدهند، تصمیم گرفت از اوایل امسال فروشگاه فیزیکی خود را هم افتتاح کند.

بر این اساس فروشگاه تکنولایف از اردیبهشت 1398 بطور رسمی افتتاح شد و کار خود را در بازار موبایل ایران (1) واقع در خیابان حافظ پائین‌تر از تقاطع جمهوری (پل حافظ) آغاز کرد.
تکنولایف با الهام گرفتن از بزرگترین شرکت‌های سازنده گوشی موبایل و یا ارائه دهنده‌های خدمات مخابراتی این کار را انجام داده است.


شرکت‌های مهم ارائه دهنده‌ی سرویس‌های تلفن همراه و مخابرات همچون ودافون، تلکام و ... نیز علاوه بر فروشگاه آنلاین، در فروشگاه‌های فیزیکی خود نیز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.هم اکنون بسیاری از غول‌های تکنولوژی در دنیا، برای تثبیت موفقیت‌های خود، از بازار سنتی و مدرن بصورت همزمان بهره می‌گیرند. نمونه آن نمایندگی‌های فروش محصولات اپل در بسیاری از شهرهای اروپاست و یا شیائومی به عنوان غول تکنولوژی چین، در ابتدا فروش خود را محدود به فضای آنلاین کرد تا بتواند واسطه‌ها را حذف کرده و محصول خود را مستقیما به دست مصرف‌کننده برساند. اما در یکی دو سال اخیر اقدام به تاسیس فروشگاه فیزیکی در کشورهای مختلف کرده و برنامه دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ تعداد فروشگاه‌های خود در کشور چین را به یکهزار واحد تجاری برساند.

سایت آمازون نیز به عنوان مطرح‌ترین خرده فروشی آنلاین، اخیرا اقدام به تاسیس فروشگاه‌های فیزیکی کرده است که افراد بتوانند تجربه‌ی خرید متفاوتی را داشته باشند.

اینکه پیش از خرید یک محصول بتوان آن را لمس کرد و تجربه استفاده از آن را حتی برای دقایقی بدست آورد، برای بسیاری از افراد مهم است. به ویژه در ایران که همه‌ی ما سال‌ها به خرید هر چیزی ریز و درشتی بصورت مستقیم و حضوری عادت داریم.

 

از طرفی برای مشتریان برخورد با فروشنده از آن جهت که کمک می‌کند بهتر یک برند را بشناسند، مهم است. تجربه‌ای که از ابتدا تا انتهای فرایند خرید بدست می‌آید و می‌توان آن را در دو کلمه خلاصه کرد: «لذت خرید»

آمارها نشان می‌دهد حجم خرید و فروش گوشی‌های تلفن‌همراه در بازار سنتی ایران همچنان بالاست و به هیچ عنوان بازار اینترنتی نتوانسته سهم بزرگی از این بازار بدست آورد. پس فعالیت یک برند در این حوزه نیازمند درک درست بازار و ورود به فضای فیزیکی است. امری که باعث شناخته شدن بیشتر و افزایش اعتبار و اعتماد عمومی نسبت به برند فروشنده می‌شود.

یکی از مهمترین مزایای خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با کد تخفیف تکنولایف، ضمانت ۷ روزه‌ی برگشت وجه است. بدین معنی که چنانچه محصول خریداری شده، تا ۷ روز پس از خرید دچار مشکلی شود که ناشی از استفاده از محصول نباشد، تکنولایف محصول عرضه شده به مشتری را تعویض می‌کند.

این تعویض‌ها در مواردی به ضرر تکنولایف بوده است چرا که برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی پاسخگوی تعهدات‌شان نبوده‌اند، با این حال تکنولایف می‌پذیرد در جهت رفاه حال مشتری محصول را بازپس بگیرد و محصول سالم دیگری را بجای آن به مشتری بدهد.

در چنین شرایطی محصول بازپس گرفته شده پس از تعمیر، با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود و علت این ارزان‌تر و پایین‌تر بودن قیمت گوشی نیز ذکر شده است.

لذا با توجه به اهمیت اعتماد مشتری در هنگام خرید موبایل و گجت‌های موردنیازش از تکنولایف، این رویه در فروشگاه تکنولایف در بازار موبایل نیز اجرا می‌شود تا مشتریان از اعتبار محصول و خرید خود مطمئن باشند.

مراسم افتتاحیه فروشگاه تکنولایف بیش از یک‌هزار و پانصد بازدیدکننده داشت که نشان از پتانسیل بالای این فروشگاه در بازار آنلاین و بازار سنتی موبایل دارد.

 

 

منبع:

https://www.asriran.com/fa/news/680652/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

 
 
 
 
 
 
 
Volume 90


:: برچسب‌ها: معرفی تکنولایف ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

خريد آنلاين اين روزها تبديل به يك تجربه همه گير شده و حتي گرفتن نان داغ و ميوه تازه هم به‌صورت برخط چيز عجيبي به‌نظر نمي‌رسد. در روزگاري كه ديگر همه چيز را مي‌توان آنلاين خريد و تحويل گرفت، چرا مايحتاج روزانه را از اين روش تهيه نكرد؟

چندي است كه اسنپ ماركت به عنوان يك فروشگاه آنلاين خوار و بار شروع به كار كرده است، بيزينسي كه با توجه به نام آن مي‌توان به‌راحتي حدس زده قرابت زيادي با سيستم‌هاي فروش و ارايه خدمات موفقي چون اسنپ، باميلو، اسنپ فود، اسنپ تريپ و…  با كد تخفيف اسنپ فود و  کد تخفيف ديجي استايل دارد.

البته در اسنپ ماركت تنها شما با يك سوپر ماركت طرف نيستيد، بلكه ميوه، وسايل آشپزخانه و حتي لوازم التحرير هم در ليست فروش و تحويل قرار دارند، در واقع با توجه به آنكه تامين كننده كالا هايپر استار است، پس تقريبا مي‌توان اكثر چيزهايي كه در اين فروشگاه‌هاي بزرگ زنجيره‌اي يافت مي‌شود، تهيه كرد.

 

پيش از اين چندين سيستم فروش مشابه نيز راه اندازي شده بود كه شايد معروف‌ترين آن‌ها روكولند بود كه با ديجي كالا ادغام شد و به نوعي زيرمجموعه آن قرار گرفت تا جزيي از بزرگ‌ترين فروشگاه آنلاين كشور شود.

براي آنكه بتوانيم اسنپ ماركت و خدمات آن را از نزديك بررسي كنيم، اقدام به خريد از آن كردم كه در ادامه نتيجه اولين تجربه خريد خودم به همراه معايب و مزاياي آن را بازگو مي‌كنم تا با اين سوپرماركت آنلاين بيشتر آشنا شويد.

 

انتخاب از اسنپ ماركت به سادگي آب خوردن!

براي شروع خريد تنها كافي است كه اپليكيشن اسنپ ماركت را نصب كنيد، خوشبختانه دسته بندي‌هاي دقيق و منظمي براي كالاها وجود دارد و موجودي هر بخش هم در سطح قابل قبولي است. 18 بخش مختلف كه هر كدام بسته به محتوا، شامل زير مجموعه‌هاي خودشان هستند.

 

شما با كليك بر روي هر بخش، خيلي راحت مي‌توانيد محصول مورد نظر خودتان را با كليك بر روي دكمه سبز رنگ به‌علاوه (+) انتخاب كرده تا به‌راحتي در سبد خريدتان قرار بگيرد. پس از آنكه خريدتان هم تكميل شد، با وارد كردن آدرس و انتخاب زمان مد نظرتان كه به‌طور معمول از يك يا نهايت دو ساعت پس از خريدتان آغاز مي‌شود، مي‌توانيد محصول را درب منزل تحويل بگيريد (در بازه‌هاي 2 ساعته).

 

مزاياي خريد از اسنپ ماركت چيست؟

پروسه خريد همان طور كه در بالا اشاره شد، بسيار ساده است و نياز به توضيح خاصي ندارد، اما چه چيزي شما را ترغيب به خريد از اسنپ ماركت مي‌كند؟ چرا به جاي آنكه از بقالي سر كوچه خريد كنيد و يا مستقيم از فروشگاه‌هاي بزرگي چون شهروند و هايپر استار نيازتان را تامين كنيد، به سراغ اسنپ ماركت مي‌آييد؟

تخفيف: قاعدتا اگر شما بخواهيد از سوپر ماركت محل خودتان خريد كنيد، چيزي به نام تخفيف نخواهيد ديد، قيمت همان چيزي است كه در پشت محصول درج شده و منطقا هم بايستي همان را بپردازيد، اما خريد از اسنپ ماركت، با انواع و اقسام تخفيف‌هاي مختلف با كد تخفيف اسنپ ماركت همراه است، چيزي كه به طور معمول در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مشاهده مي‌كنيد. اين تخفيف‌ها مي‌تواند حتي تا ارقام 40 و 50 درصد هم بالا برود كه به طور قطع هزينه خريد شما را بسيار پايين خواهد آورد. با توجه به رابط كاربري مناسب و خريد آسان، اين تخفيف‌ها به‌خوبي قابل مشاهده بوده و از خريد فيزيكي حتي در هايپر استار، اشراف بيشتري بر تهيه محصول خواهيد داشت.

گستردگي فراوان: پيش از اين چند باري خريد آنلاين براي تهيه خوار و بار داشتم، يك سايت (اپليكيشن هم داشت) به عنوان واسطه بين خريدار و سوپر ماركت عمل مي‌كرد اما پس از انتخاب من، اقلام با نزديك‌ترين مغازه چك شده و به طور معمول 30 درصد كالاهاي مدنظرم وجود نداشت و ناچار به جايگزيني يا حذف آن‌ها مي‌شدم. تخفيف هم تقريبا ديده نمي‌شد اما در اسنپ ماركت، هر آن چيزي كه مي‌بينيد را مي‌توانيد بخريد. براي آنكه بتوانم سيستم را بهتر بررسي كنم، تنوع بسيار زيادي در خريدم در نظر گرفتم، مثلا 5 مدل مختلف كيك، 4 مدل بيسكوييت، شير، ماست، آدامس، ميوه و… كه تقريبا بيش از 30 نوع مختلف كالا را شامل مي‌شد، در نظر گرفتم. خوشبختانه پس از تحويل اجناس، متوجه شدم كه همگي به درستي ارسال شده و هيچ كم و كاستي حتي در اسم برند خريداري شده نيز وجود ندارد.

 

آسودگي در خريد: شايد اگر من مي‌خواستم از سوپر ماركت محله‌مان خريد كنم، سرعت عملم از خريد با اسنپ ماركت بيشتر بود اما همين كه مي‌خواستم آن همه وسيله را با خودم حمل كنم، وقت زيادي را براي انتخاب كالاها اختصاص بدهم و آخر سر قيمت بيشتري را بپردازم، قاعدتا از آسودگي خريدم تا حد زيادي مي‌كاست. در واقع من تنها با استفاده از يك گوشي هوشمند و اينترنت، بدون آنكه بخواهم حتي ذره‌اي جابجا بشوم (مختص آدم‌هاي تنبل!)، هرچيزي كه مي‌خواستم را درب منزل تحويل گرفتم، آيا از اين آسوده‌تر هم امكان دارد؟

 

معايب خريد از اسنپ ماركت چيست؟

با توجه به آنكه تنها چند صباحي از آغاز به كار رسمي اسنپ ماركت مي‌گذرد و البته وجود برخي از محدوديت‌ها كه در خريد آنلاين نسبت به سنتي ديده مي‌شود، پس نمي‌توان اين سيستم را بي عيب و نقص دانست.

بسته بندي و تحويل: زمان‌بندي تحويل محصول، در شهر بزرگ و شلوغي چون تهران مناسب است اما هنگام تحويل كالا، متوجه مي‌شويد كه درست مانند يك خريد عادي، اجناس به‌صورت نامرتب درون كيسه پلاستيك‌هاي سفيد هايپر استار قرار گرفته و تحويل شما مي‌شود. در واقع آن نظمي كه شايد از يك خريد آنلاين آن هم از يك مجوعه بزرگي چون اسنپ انتظار داريد، در بسته بندي رعايت نشده و به نوعي كالاها به‌صورت شلخته تحويل مشتري مي‌شود! صرفا يك فاكتور ساده كه اسم اقلام بر روي آن درج شده، توسط يك پيك كه ترجيح مي‌دهد شما براي تحويل كالاي‌تان به درب منزل رفته و آن‌ها رابگيريد، به شما داده مي‌شود. البته از آنجايي كه قصد من از خريد، آزمودن اين روش بود، از پيك خواستم كه 4 طبقه منزل را براي تحويل كالا بالا بيايد (آسانسور داشتيم!)؛ وي با اكراه پذيرفت! در صورتي‌كه بهتر است چنين مدل از تحويلي به‌صورت پيش فرض در چارچوب كاري آن‌ها باشد زيرا بسياري از خريداران اين نوع محصولات، خانم‌هاي خانه‌دار و بچه‌داري مي‌توانند باشند كه تحويل گرفتن كالا از درب منزل براي‌شان چندان راحت نيست.

تاريخ اجناس: به‌طور معمول هنگام خريدن محصولاتي چون لبنيات و حتي كالاهايي كه تاريخ انقضاي دورتري هم دارند، شما به تاريخ آن توجه كرده و تلاش مي‌كنيد محصولي را بگيريد كه بيشترين بازه مصرف را داشته باشد. خريدي كه من انجام دادم، ساعت 18 غروب در 20 آذر ماه تحويلم داده شد. تاريخ توليد شير براي 18 آذر ماه و انقضايش براي 22 آذر بود كه با كمي اغماض قابل قبول است اما تاريخ مصرف محصولي چون شير طالبي كه بازه انقضاي آن 4 ماهه بود، دقيقا 2 روز بعد يعني 22 آذر ماه به پايان مي‌رسيد! يعني محصولي به من داده شده بود كه توليدش براي 22 مرداد بود و تنها 2 روز تا انقضا فاصله داشت. قاعدتا اگر من قصد خريد به‌صورت حضوري داشتم، هيچ گاه چنين محصولي را انتخاب نمي‌كردم (آخر سر هم مجبور شدم به‌علت حجم زياد كالا، بيشتر آن را دور بريزم). در واقع اين امر بسيار مهم است كه خريدار احساس نكند چون محصولاتش را آنلاين خريده، اجناسي به وي تحويل داده مي‌شود كه نزديك‌ترين تاريخ انقضا را دارند و فروش آن‌ها به مشتري‌هاي حضوري ممكن نيست، پس به خريدار آنلاين داده شده است!

 

منبع:

https://itresan.com/247795/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%8C/



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()