نوشته شده توسط : مژده

لندو از فروشگاه اینترنتی «تیمچه»، با ۳۰ هزار کالای آماده فروش در دسته‌های متنوع رونمایی کرد. تیمچه که با سرمایه‌گذاری مشترک لندو(ایران‌رنتر سابق) و فینووا راه‌اندازی شده، با مزیت رقابتی ارسال رایگان به سراسر کشور شروع به کار کرده است. این در حالی است که طبق فهرست مزایای فروشگاه، از همین ابتدا در تیمچه امکان خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن وجود دارد.

لندو به‌عنوان بزرگ‌ترین استارت‌آپ حوزه خرید اقساطی کشور، از شش سال پیش در زمینه لندتک فعالیت می‌کند و هدف از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تیمچه را ایجاد یک فضای رقابتی سالم برای تأمین انواع کالاهای مورد تقاضای مشتریان در سراسر کشور عنوان کرده است.

به گزارش روابط عمومی لندو، امیر حق‌رنجبر، مدیرعامل لندو، به‌عنوان مدیرعامل تیمچه نیز معرفی شده و به‌این‌ترتیب پیشبرد هم‌زمان این پروژه‌ها برعهده تیمی است که در این سال‌ها، هم با فروشندگان زیادی همکاری داشته و هم پاسخگوی مشتریانی از سراسر کشور بوده‌اند. انتخاب مدل تجاری مارکت‌پلیس (Market Place) برای فروشگاه آنلاین تیمچه، ریشه در همین تجربه دارد و موجب شده در شروع کار، نزدیک به ۱۰۰ فروشنده برتر با تیمچه همکاری کنند.

بازار گاهی که می‌خواهد به‌مثابه یک رقیب جدی حاضر شود

در مدل تجاری مارکت‌پلیس یا بازارگاه هر فروشنده‌ای در سراسر کشور که کالایی قابل‌عرضه داشته باشد، می‌تواند از طریق پلتفرم و طبق ضوابطی که مارکت‌پلیس تعیین می‌کند، کالاهای خود را به فروش برساند. فروشندگان نقشی مهم و حیاتی در کالبد یک مارکت‌پلیس دارند و تیمچه برای جذب بهترین فروشندگان، برنامه‌ریزی کرده است. امتیازاتی مثل اعطای وام، تسویه‌های آسان و سریع، تعیین کمیسیون‌های رقابتی، تعیین نکردن جریمه نقدی، فرایند مرجوعی ساده و سریع و همچنین عدم اخذ هزینه‌های جانبی بسته‌بندی و ارسال به همین منظور برای فروشندگان تیمچه در نظر گرفته شده‌اند.

فروش کالاها در دسته‌بندی‌های متنوع مثل کالاهای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، مد و پوشیدنی، کتاب و لوازم‌التحریر، لوازم‌خانگی و… در کنار مزایای رقابتی دیگری مثل ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش، خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، ضمانت بازگشت ده‌روزه کالاها و همچنین برگرداندن بخشی از مبلغ خرید به مشتری (Cash Back) این فرصت را برای تیمچه فراهم می‌آورد که بتواند بیشتر از آنچه از یک فروشگاه اینترنتی نوپا انتظار می‌رود، توجه‌ها را به خود معطوف کند.

وفادارسازی مشتریانو ایده‌های به‌روز

در وب‌سایت تیمچه، بخشی با نام «شاه‌نشین» به چشم می‌خورد که طراحی متفاوتی با دیگر صفحات دارد و در آن به برنامه‌های وفادارسازی مشتریان پرداخته است. در این صفحه به مزایایی مثل «پاداش نقدی» و «شرکت در روز حراجی تیمچه» برای اعضای شاه‌نشین اشاره شده و نحوه عضویت در باشگاه مشخص شده است. همچنین توضیح داده شده که برای هر یک از کالاهای تیمچه مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریانی که در شاه‌نشین عضو شوند، مجموع این مبالغ را به‌صورت Cash Back در حساب خود خواهند داشت.

کد تخفیف برای خرید اولی‌ها

هدیه فروشگاه اینترنتی تیمچه برای مشتریان، ۴۰ هزار تومان تخفیف در خرید اول با کد تخفیف تیمچه است. این تخفیف از طریق صفحه معرفی وب‌سایت، برای همه مشتریان خرید اولی در دسترس است. در این صفحه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فروشگاه اینترنتی تازه تأسیس تیمچه به دست آورده و کد تخفیف ۴۰ هزارتومانی را دریافت کنید.

ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش

ارسال رایگان به سراسر کشور، آن هم بدون محدودیت در مبلغ سفارش، سرویسی است که تیمچه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی ارائه می‌دهد و مهم‌تر آنکه این سرویس، نه در قالب یک امتیاز موقت یا تبلیغاتی بلکه به‌صورت دائمی و برای همه مشتریان در سراسر کشور تعریف شده است.

منبع:
https://way2pay.ir/210708/



:: برچسب‌ها: معرفی تیمچه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

امروزه همه ما مشغله هايي در زندگي خود داريم كه باعث شده نتوانيم بسياري از كارهاي روزانه مانند خريد مواد غذايي مورد نيازمان را انجام دهيم. براي مثال بعد از يه عالمه كار وقتي به خانه مي آييم دلمان يك غذاي گرم و استراحت در روي كاناپه مي خواهد. در اين شرايط علاوه بر خستگي حوصله رفتن به فروشگاه ها و از دست دادن وقت مان را به هيچ وجه نداريم. سوپرماركت اينترنتي اسنپ ماركت راه حل مشكل ماست.

اسنپ ماركت حاصل همكاري اسنپ با هايپرماركت هاي سطح شهر مي باشد. اين سوپرماركت آنلاين اين امكان را براي كاربران خود به وجود آورده است كه در هر نقطه از شهر حتي دورترين نقاط هم بتوانند كالاي مورد نيازشان را به صورت آنلاين سفارش دهند و با يادگرفتن نحوه خريد از اسنپ ماركت از تخفيف هاي ويژه اي بهره مند شوند. براي يادگيري نحوه خريد از اسنپ ماركت در ادامه با ما همراه باشيد.

 

نحوه خريد از اسنپ ماركت به صورت آنلاين

 

براي همه ما پيش آمده كه هنگام اشپزي تازه متوجه نبود يك مواد غذايي شديم و در اون شرايط با اون همه خستگي بعد از كار يا دانشگاه حوصله رفتن به مغازه و پيدا كردن محصول مورد نظر را نداريم. با وجود اسنپ ماركت با خيال راحت مي توانيد از اوقات فراغت خود به بهترين نحو ممكن استفاده كنيد. براي نحوه خريد از اسنپ ماركت به صورت آنلاين كافيست وارد سايت اسنپ ماركت شويد.

همانطور كه در عكس مشاهده مي كنيد به محض ورودتان به اين سايت براي نحوه خريد از اسنپ ماركت با صفحه اي همانند عكس بالا مواجه مي شويد. براي نحوه خريد از اسنپ ماركت با كشيدن نوار موجود در سمت راست به سمت پايين شاهد هزاران محصول با قيمت هاي باور نكردني خواهيد بود. اما بايد بدانيد كه قبل از نحوه خريد از اسنپ ماركت ابتدا بايد محله اي كه در آن قرار داريد را مشخص كرده تا طبق آن لوكيشن هايپر ماركت هاي اطراف خودتان فقط براي شما نمايش داده شود.

در اسنپ ماركت دو راه براي تايين لوكيشن وجود داردو روش اول همانند عكس بالا روي " لطفا ادرس خود را انتخاب كنيد " كليك كنيد و روش دوم كليك بر روي " تغيير ادرس " مي باشد. پس از انجام اين موارد براي نحوه خريد از اسنپ ماركت سوپرماركت هايي براي شما نمايش داده مي شود كه با كليك بر روي " تغيير فروشگاه " مي توانيد هايپري مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

 

راهنماي خريد از اسنپ ماركت ارزان ترين سوپرماركت

 

پس از نحوه خريد از اسنپ ماركت و آشنايي با نحوه انتخاب هايپرماركت هاي اطراف خودمان نوبت به راهنماي خريد از اسنپ ماركت مي رسد. آيا تا به حال ضرب المثل از شير مرغ تا جون ادميزاد را شنيده ايد؟ اين ضرب المثل در مورد اسنپ ماركت نيز كاملا صدق مي كند. همان طور كه در عكس بالا مشاهده مي كنيد با كليك بر روي دسته بندي شاهده هزاران محصول با تنوع هاي مختلف در اين سايت خواهيد بود.

هر محصولي كه بخواهيد در تب هاي اسنپ ماركت مانند لبنيات، دستمال و شوينده، كنسرو و غذاي اماده، دسر و شيريني، ميوه و سبزيجات تازه، لوازم الكترونيكي، خواروبار و ... با قيمت هاي ارزان و به صرفه وجود دارد. همچنين اسنپ ماركت براي كاهش هزينه هاي مشتريان خود و رفاه آنان گزينه اي قرار داده كه اگر سفارش هاي شما بالاي 130 تومان باشد ارسال رايگان است و چي از اين لذت بخش تر؟

 

آموزش خريد از اسنپ ماركت با تخفيف هاي باورنكردني

 

در اينجا قصد داريم آموزش خريد از اسنپ ماركت با تخفيف هاي باورنكردني را به شما بدهيم. با توجه به گفته هايي كه گفته شد نوبت به نحوه خريد از اسنپ ماركت مي رسد. براي خريد از اسنپ ماركت از طريق دسته بندي ها يا كشيدن نوار سمت راست صفحه به پايين مي توانيد اقدام كنيد كه پيشنهاد ما نوار موجود در صفحه مي باشد چرا كه از اين طريق كالاهاي بيشتر با تنوع بيشتر مشاهده خواهيد كرد.

علاوه بر اين با كليك بر روي مشاهده همه محصولات بيشتري با قيمت هاي باورنكردني خواهيد ديد. همان طور كه در عكس بالا مي بينيد براي آموزش خريد از اسنپ ماركت روي گزينه افزودن به سبد محصول مورد نياز خود كليك كنيد تا به سبد خريد شما اضافه شود.

 

آموزش استفاده از اسنپ ماركت يك تجربه لذت بخش

 

در ابتداي آموزش استفاده از اسنپ ماركت گفته شد كه روي محصول مورد نياز خود براي خريد كليك كنيد. پس از كليك مشاهده خواهيد كرد كه عدد سبد خريد شما افزايش پيدا مي كند.

 

براي آموزش استفاده از اسنپ ماركت در سريع ترين زمان ممكن پس از انتخاب محصول مورد نظرتان از راه هايي كه گفته شد كافيست روي عكس محصول كليك كنيد. پس از كليك شما وارد صفحه اي همانند عكس بالا مي شويد كه اطلاعاتي اعم از برند و قيمت تخفيف خورده كد تخفيف اسنپ ماركت براي شما نمايش داده شده است. شما با كليك روي گزينه به علاوه مي توانيد در صورت نياز هر تعداد از محصولي كه نياز داريد را خريداري كنيد. شما همچنين در صورت نخواستن محصولي  با كليك بر روي گزينه حذف مي توانيد آن را از سبد خريد خود حذف كنيد.

 

راهنماي سفارش از اسنپ ماركت در زماني كوتاه

 

خريد اقلام مورد نيازمان از طريق اينترنت مزاياي زيادي دارد. يكي از مزاياي خريد اينترنتي از اسنپ ماركت خريد با تخفيف هاي ويژه و گوناگون مي باشد كه در كمتر سايتي مشاهده خواهيم كرد. براي مثال شما حتي اگر بخواهيد از هايپر هاي محله خود خريد كنيد قيمت نهايي همان چيزي مي باشد كه روي محصولات درج شده و معمولا هيچ تخفيفي هم ندارند. اما با يك بار وارد شدن به سايت اسنپ ماركت خواهيد ديد كه حتي درصدهاي تخفيفي 40 يا 50 ام وجود دارد كه مي تواند هزينه هاي خريد ما را تا حد زيادي پايين بياورد.

براي راهنماي سفارش از اسنپ ماركت در زماني كوتاه پس از انتخاب اقلام مورد نيازتان با كليك بر روي گزينه سبد خريد موجود در بالاي صفحه اصلي اسنپ ماركت شاهد عكسي مانند عكس بالا خواهيد بود. همان طور كه مشاهده مي كنيد در ابتدا با رنگ سبز نوشته شده كه ارسال رايگان است اما چرا؟ در ابتداي صحبت ها گفته شد كه اسنپ ماركت براي جذب مشتريان خود گزينه اي قرار داده كه اگر خريدهاي شما بالاي 130 هزار تومان باشد ارسال رايگان است.

در سبد خريد تمامي محصولات انتخابي با قيمت ها  و تخفيف ها براي شما نمايش داده شده است با كليك بر روي گزينه ورود يا عضويت و ادامه به مرحله پاياني خريد خود ميرسيد اما به علت عضو نشدن يا ثبت نام نكردن در اسنپ ماركت گزينه خريد براي ما نمايش داده نشده است. هنوز هم دير نيست و از همين طريق مي توانيد وارد شويد تا گزينه ورود و عضويت به نهايي كردن خريد تبديل شود.

 

منبع:

https://virgool.io/@mojdezamanloo/%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-m5x67oeqjbbs

 



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

روزی روزگاری کباب خوردن مزه‌اش به بازار رفتن و آن‌قدر در صف ایستادن بود که تمام لباس‌ها بوی کباب بگیرد. اما هیچ کس تصورش را نمی‌کرد که روزی ایرانیانی مانند رضا خوش‌نویسِ هزار دستان، بتوانند با در دست گرفتن یک موبایل در منزل در کوتاه‌ترین زمان غذای مورد علاقه‌شان را به راحتی سفارش دهند. رویایی که در آب‌های فرامرزی سال‌ها بود که حقیقت یافته بود، در سال 88 توسط اسنپ فود تعبیر شد.
در ادامه می‌خواهیم ببینیم که این استارتاپ چگونه شروع کرد و جا افتاد.

مسیر تبدیل زودفود به اسنپ فود

ابتدا باید یادآوری کرد که زودفود چه بود و از کجا متولد شد؟! شاید سال 88 برای تولد یک ایده خلاقانه هم در جامعه‌ی نه چندان مدرن کاربران ایرانی زود به حساب می‌آمد، چه برسد به سرویس آنلاین سفارش غذا؛ اما به هر حال زودفود، استارتاپی خانوادگی بود که در تیر 1388 با سرمایه‌گذاری شخصی آغاز به کار کرد. شاید با خودتان بگویید که این ایده نیز پیش از این در خارج از کشور سال‌ها پیش وجود داشته‌است؛ اما اولین بودن در ایران، چیز دیگریست! دقیقا 8 سال بعد از تولد زودفود و اعتباری که طی این سال‌ها به‌دست آورده‌بود، هولدینگ اسنپ با سرمایه‌گذاری گروه اینترنتی ایران،  در سال 96 مالکیت تجاری زودفود را به دست آورد و نام آن را به نام تجاری اسنپ فود تغییر داد.

زودفود در سال 96 با 1000 رستوران در سراسر کشور همکاری داشت و امروز اسنپ فود با 3000 رستوران در سراسر کشور همکاری می‌کند. اسنپ فود با مالکیت شرکت آوا نگار اطلس، در میان پنج کسب و کار پر تراکنش کشور جای دارد. هولدینگ اسنپ همیشه روی استارتاپ‌هایی دست می‌گذارد که جریان‌ساز بوده و هستند و رقابت از جایی آغاز شده‌است که آن‌ها متولد شده‌اند، مانند استارتاپ زودفود!

از زودفود به اسنپ فود

ویژگی‌ها و امکانات اسنپ فود

پیشتاز بودن اسنپ فود تنها به اولین بودن آن نیست بلکه ادامه‌ی حرکت موفق در مسیری که آغاز کرد و ابداع امکانات خلاقانه نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این استارتاپ است.
برخی از ویژگی‌ها و امکانات اسنپ فود به شرح زیر است:

  • سه نوع روش پرداخت: پرداخت آنلاین، پرداخت حضوری و پرداخت اعتباری
  • تنوع محصولات: سفارش غذا، سفارش شیرینی و خرید از سوپرمارکت
  • کمپین و تخفیف: امکان شرکت در کمپین‌های دوره‌ای و دریافت  کد تخفیف اسنپ فود برای همه کاربران و یا تخفیف کلی برروی رستوران‌های منتخب
  • جستجوی رستوران: فیلتر و انتخاب رستوران بر اساس نوع غذا، منطقه و نوع رستوران

سفارش شبانه غذا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از نیمه شب یا حتی میان خواب گرسنه شده باشید! و طبیعتا با خود بگویید که چه کسی این موقع شب غذا می‌خورد؟ اما اسنپ فود با اضافه کردن بخش ویژه سفارش شبانه غذا یا نایت فود، این امکان را به شما می‌دهد که از ساعت 12 شب به بعد غذای دلخواهتان را سفارش دهید. لازم به ذکر است که این سرویس اسنپ فود مانند دیگر خدمات در تمامی شهرها در دسترس است.

سفارش شبانه غذا

انواع روش پرداخت اسنپ فود

همان‌طور که اشاره شد، در اسنپ فود برای پرداخت مبلغ غذای سفارش داده شده، سه روش مختلف وجود دارد؛ پس از انتخاب غذای مورد نظر، می‌توانید مبلغ را به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. همچنین می‌توایند با انتخاب روش پرداخت حضوری، مبلغ را به پیک اسنپ فود به صورت نقد یا با استفاده از دستگاه کارت‌خوان پرداخت نمایید. البته می‌توانید پیش از سفارش غذا حساب کاربری‌تان را به مبلغ دلخواه شارژ نمایید تا هر بار مبلغ غذا از شارژ حساب شما کسر شود. علاوه‌بر این، اسنپ فود طی همکاری خود با جیرینگ، این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از کیف پول‌تان در جیرینگ، مبلغ سفارش غذا را پرداخت نمایید.

بسته‌های خدماتی اسنپ فود

در کنار تنوع روش‌های پرداختی اسنپ فود، بسته‌های ویژه‌ای به منظور پرداخت مقرون به صرفه‌تر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است تا در هزینه‌های جانبی سفارش غذا یا ارسال رایگان غذا، صرفه‌جویی شود. البته نتیجه‌ی خرید و استفاده از این بسته‌های خدماتی زمانی به نفع مشتری خواهد بود که مانند کد تخفیف اسنپ فود، در سفارش‌های گران‌قیمت به کار روند.

شهرهای تحت پوشش اسنپ فود

گستره خدمات‌رسانی اسنپ فود در حال حاضر در بیش از 130 شهر را در بر می‌گیرد! از جمله شهرهای بزرگ نظیر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و دیگر مراکز استان‌ها

منبع:



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ فود ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

درباره شب

سایت شب با هدف بالا بردن کیفیت اقامت در منازل شخصی، سوئیت و ویلاها در سال 1394 راه اندازی شد و بعد از زمان تقریبی یک سال توانست هزاران اقامتگاه و ویلای شخصی مطمئن در نقاط مختلف کشور را در سایت خود، در دسترس مخاطبانش قرار دهد. به گفته سایت شب هدف این گروه رضایت مهمانها از اقامتگاه و میزبانانی است که منزل خود را در اختیار آنها می گذارند.

در ادامه با هم خصوصیات و مزایای سایت شب را بررسی می‌کنیم:

  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین و با کد تخفیف شب برای تسریع کارها در زمان مسافرت
  • داشتن ویلا در شرایط اقلیمی مختلف (جنگلی، ساحلی، کویری، ییلاقی و…)
  • تنوع بالای ویلاها از نظر امکانات و شرایط اقامتی
  • داشتن ویلا در بیش از 21 استان ایران و داشتن ویلا در شمال، جنوب و اطراف تهران
  • امکان ثبت نظر برای بهبود کیفیت ویلاها و استفاده از نظرات دیگران برای تصمیم گیری بهتر و دقیق تر.
  • ویلاها و اقامتگاه‌های معرفی شده توسط سایت شب دارای قیمت های وسوسه کننده و مناسب هستند.

یکی دیگر از امکانات کلیدی این سایت برای مالکان ویلا این است که می توانند ویلای خود را به عنوان میزبان در این سایت به ثبت برسانند و به این صورت در معرض دید افرادی قرار دهند که قصد اقامت در شهر آنها دارند و بتوانند از این راه برای خود درآمدزایی کنند.

برای پرسیدن سوالات، ارائه انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص سایت شب می‌توانید از ایمیل info@shab.ir استفاده کنید. همچنین سامانه پیامکی وب سایت شب با شماره 10007892 و شماره تلفن 02128111288 نیز برای ارتباط با این گروه در اختیار شما هستند.

تماس با شب

  • وبسایت: www.shab.ir
  • تلفن: 28111288 – 021
  • ایمیل: info@shab.ir
  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، کوچه پروین، پلاک ۱۸، واحد ۶

منبع:

https://soltansafar.com/agencies/Shab.html


:: برچسب‌ها: معرفی سایت شب ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

نحوه خرید از باسلام فروشگاه اینترنتی

 

شما به دنبال هر محصولی که باشید در سایت اینترنتی باسلام پیدا خواهید کرد حتی محصولاتی که در کمتر سایت های اینترنتی دیده می شوند با قیمت های مناسب در باسلام وجود دارد. در اصل شما با خرید از این فروشگاه انلاین مستقیما با فروشنده اصلی یا تولید کننده در ارتباط خواهید بود و از این رو هیچ نگرانی از کیفیت محصول مد نظرتان نداشته باشید. بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باسلام حال و هوای محلی و خودمانی دارند که به محض وارد شدن به سایت این فروشگاه منظور ما را کامل درک خواهید کرد. از طرفی دیگر باید گفت که فروشگاه انلاین باسلام از غرفه های جذاب و متنوعی تشکیل شده که توسط خود فروشندگان یا تولید کنندگان مدیریت و اداره می شوند.

پس از کمی صحبت در مورد ویژگی ها و حال و هوای محصولات فروشگاه انلاین باسلام نوبت به اشنایی نحوه خرید از باسلام می رسد. در نحوه خرید از باسلام کافیست وارد این سایت اینترنتی شوید. به محض وارد شدن در این سایت عاشق حال و هوای این سایت می شوید که در سایت های دیگر وجود نخواهد داشت. در نحوه خرید از باسلام کافیست سری به تب های این فروشگاه اینترنتی بزنیم. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید تمامی محصولات باسلام از محلی و سنتی گرفته تا صنعتی در تب های مواد غذایی, مد و پوشاک, خانه و اشپزخانه, عطاری, ارایشی و بهداشتی, فرهنگی, ورزش و سفر و … جای داده شده است. برای اشنایی بیشتر نحوه خرید از باسلام کافیست روی هر کدام از این تب ها کلیک کنید تا شاهد دسته بندی های جذاب این سایت باشید.

راهنمای خرید از باسلام سامانه خرید و فروش انلاین محصولات

 

خرید کردن همیشه باعث فراموش کردن غم ها و سرگرم کردن ما می شود اگر این خرید اینترنتی هم باشد خودتان باید فکر لذتش را بکنید. خرید اینترنتی مشکلات و اتلاف وقت خرید حضوری را ندارد و به همین دلیل خیلی از افراد به این نوع خرید علاقه مند شده اند. برای مثال اگر به دنبال خرید یک کیف یا مواد غذایی مد نظرتان مانند زعفران هستید با مراجعه به فروشگاه انلاین باسلام صدها محصول توسط برند ها و فروشنده های مختلف را مشاهده خواهید کرد و چی از این بهتر که بدون ماندن در ترافیک با نشستن در خانه به وسیله لپ تاپ می توانید صدها محصول متنوع را مشاهده کنیم؟

در راهنمای خرید از باسلام باید گفت که شما می توانید حتی اقدام به ایجاد غرفه برای خود کنید. در اصل شما با ایجاد غرفه در باسلام به راحتی می توانید در خانه کسب درامد کنید. در اشنایی با نحوه خرید از باسلام با گزینه های مختلف و متنوعی مانند ایجاد غرفه, اعتبار هدیه, کد تخفیف ها و … مواجه می شوید. اگر دوست دارید شما هم یک غرفه انلاین داشته باشید و هر چه زود تر به کسب در امد برسید کافیست روی گزینه ایجاد غرفه کلیک کنید تا راحتی و رفاه را با باسلام تجربه کنید.

آموزش خرید از باسلام در چند دقیقه

 

خرید انلاین از غرفه ها یا فروشنده های باسلام بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد چرا که این فروشگاه اینترنتی با نظم و ترتیبی مثال زدنی محصولات خود را دسته بندی کرده است و در عرض چند ثانیه می توانید محصول مد نظر خود را به راحتی از بین هزاران محصول پیدا کنید. در آموزش خرید از باسلام همان طور که در عکس بالا می بینید علاوه بر دسته بندی در تب ها فروشگاه باسلام گزینه های دسته بندی شده ای را هم در سایت خود قرار داده است که با کلیک بر روی هر کدام به دنیای از محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رو به رو می شوید.

آموزش استفاده از باسلام و دریافت تخفیف 

 

در مراحل گفته شده فوق در مورد نحوه خرید از باسلام توسط گزینه های قرار داده شده در سایت این فروشگاه را برای شما شرح دادیم اکنون قصد داریم به آموزش استفاده از باسلام توسط تب های این فروشگاه بپردازیم تا به صحت گفته های ما پی ببرید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید در نحوه خرید از باسلام اگر به دنبال یک لباس زنانه مناسب می گردید کافیست از بین تب های موجود روی گزینه مد و پوشاک و سپس لباس زنانه کلیک کنید.

 

پس از کلیک شما بر روی گزینه لباس زنانه وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید. قبل از پرداختن به محصولات این فروشگاه انلاین ابتدا سری به گزینه های قرار داده شده در این فروشگاه می زنیم. در فروشگاه اینترنتی باسلام می توانیم قبل از مشاهده محصولات از فیلتر های موجود مانند مرتبط ترین, جدید ترین, ارزان ترین و … استفاده کنیم. پس از اعمال فیلتر های دلخواهمان به راحتی می توانیم صدها محصول با قیمت های متفاوت را تماشا کنیم و در صورت پسند هر کدام کافیست روی آن کلیک کنیم.

راهنمای سفارش از باسلام و برخورداری از امکانات ویژه

 

در مرحله راهنمای سفارش از باسلام پس از گشت و گذار در صدها محصول با کلیک بر روی عکس محصول وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید. همان طور که مشاهده می کنید در این صفحه اطلاعاتی اعم از قیمت, جنس, کیفیت و … محصول برای کاربران قرار داده شده است. 

 

پس از بررسی های لازم با کلیک بر روی گزینه خرید محصول فوق به سبد خریدمان اضافه می شود و در نهایت شاهد دیدن کادری همانند عکس بالا خواهید بود. در این عکس باز هم گزینه ای با عنوان رفتن به سبد خرید وجود دارد که شما را به مرحله پایانی خریدتان هدایت می کند.

 

در مرحله پایانی خریدتان با صفحه ای همانند عکس بالا مواجه می شوید که اطلاعات کامل محصول همراه با قیمت قبل و بعد از تخفیف برای شما درج شده است. در این مرحله که مرحله اخر خریدتان می باشد با کلیک بر روی گزینه نهایی کردن خرید به درگاه های پرداخت منتقل خواهید شد.

آموزش نصب باسلام روی گوشی موبایل

 

مژده و خبر خوب به کاربران باسلام وجود اپلیکیشن این سامانه انلاین می باشد. اگر از دردسر های حمل لپ تاپ یا استفاده از کامپیوتر های شخصی خود خسته شده اید می توانید اقدام به نصب اپلیکیشن باسلام کنید. در آموزش نصب باسلام کافیست روی گزینه کافه بازار یا گوگل پلی کلیک کنید تا اپلیکیشن باسلام در زمانی کوتاه در تلفن های همراه تان نصب شود.

جمع بندی و نحوه استفاده کد تخفیف باسلام

 

در اخر با توصیف هایی که از سایت باسلام گفته شد نوبت به نحوه استفاده کد تخفیف باسلام می رسد تا در مرحله اخر خرید خود ان را وارد کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. برای دریافت کد تخفیف باسلام کافیست به یکی از سایت های اینترنتی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان مانند تخفیف هات فعالیت می کند وارد شوید. پس از وارد شدن و کمی گشت و گذار کد های تخفیفی باسلام را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی ان وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که در ان نحوه استفاده از کد تخفیف باسلام به طور کامل و واضح شرح داده شده است.

 

منبع:



:: برچسب‌ها: معرفی باسلام ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

شايد تا دو دهه قبل فكر اين را هم نمي‌كرديم كه بتوانيم بدون لمس كردن و از راه دور محصولاتي را خريداري كنيم. خريد اينترنتي لپ تاپ هم همين وضعيت را تا چند سال پيش داشت تا اينكه فروشگاه‌ها و سايت‌هاي خريد لپ تاپ به ميان آمدند. حالا ما در اين دوره با بيش از صدها سايت مواجهيم كه محصولات متنوعي را از برندهاي برتر جهان تامين و به فروش مي‌رسانند.

موضوعي كه در اين مقاله قرار است روي آن تمركز كنيم در دنيا لپ تاپ و اولترا بوك‌هاست. در ادامه مي‌خواهيم به بررسي معيارهايي كه براي انتخاب بهترين سايت خريد لپ تاپ است پرداخته و بر اساس همين ويژگي‌ها ببينيم كه كدام يك از اين سايت‌ها كه در زمينه فروش لپ تاپ فعاليت دارند، امتياز بالاتري داشته و باعث خواهند شد كه تجربه خريد خوبي داشته باشيم.

شما با بررسي اين راهنما مي‌توانيد با ۶ تا از بهترين سايت‌هاي خريد لپ تاپ آشنا شويد. اما پيش از آن پيشنهاد مي‌كنيم با مراجعه به صفحه راهنماي خريد لپ تاپ ابتدا با نكاتي كه بايد به كمك آن بهترين لپ تاپ را انتخاب كنيد را بررسي كرده و سپس از بين سايت‌هايي كه در اينجا معرفي مي‌كنيم خريد خود را همراه با کد تخفیف انجام دهيد.

 

ويژگي‌هاي بهترين سايت خريد لپ تاپ چيست؟

قبل از اينكه بخواهيم به بررسي بهترين وب‌سايت خريد لپ تاپ در ايران بپردازيم، لازم است كه چك ليستي از معيارهاي انتخاب يك فروشگاه به عنوان بهترين داشته باشيم. به صورت كلي ۶ معيار مهم براي اين كار وجود دارد.

تنوع زياد محصولات

داشتن تنوع زيادي از محصولات

اولين موضوعي كه بايد براي انتخاب بهترين سايت خريد لپ تاپ مورد بررسي قرار دهيد اين است كه تنوع زيادي از محصولات داشته باشد. مطمئنا شما قبل از خريد سايت‌هاي مختلفي را بررسي خواهيد كرد و بسته به نيازي كه از يك لپ تاپ داريد، اين موضوع اهميت دارد كه بتوانيد از برندهاي مختلف محصولات گوناگوني را مشاهده كنيد.

اينكه قرار باشد يك لپ تاپ را در يك سايت بررسي كنيد و محصولي از همان برند يا برند ديگر را از سايت ديگري بررسي كنيد كمي شما را سردرگم خواهد كرد. البته كه بعد از اولويت بندي لپ تاپ هايي كه قصد خريد داريد، بايد از طريق سايت شركت سازنده اين موضوع را نيز بررسي كرد.

اينطور هم مي‌توان در نظر گرفت كه برخي از ما به برندهاي خاصي علاقه داريم. به عنوان مثال خود من برند ايسوس را به هر برند ديگري ترجيح مي‌دهم و همين حالا كه در حال نگارش اين راهنماي نقد و بررسي سايت‌هاي خريد لپ تاپ در ايران هستم، هنوز هم يك ماهي نيست كه از خريد لپ تاپم گذشته است.

براي همين ابتدا من بر اساس نكاتي كه در همين جا مي‌نويسم چند سايت را براي خريد انتخاب كردم و سپس با توجه به تنوع محصولاتي كه براي برند ايسوس داشتند، مدل‌هاي مختلف را بررسي كردم تا در نهايت از يكي از آنها بر اساس معيارهاي بعدي خريد خود را انجام دادم.

 

ارائه اطلاعات دقيق و به‌روز

تنوع محصولات اولويت اول است؛ اما حتي اگر سايتي در ايران باشد كه نسبت به بقيه تنوع ۱۰ برابري هم داشته باشد، ولي خبري از درج مشخصات دقيق و نقد و بررسي وجود نداشته باشد موضوع جالبي نيست.

لپ تاپ از اجزاي مختلفي تشكيل شده كه مهم‌ترين آنها شامل رم، سي‌پي‌يو، حافظه، نمايشگر و ديگر مشخصات آن است. تك تك همين موارد خود از چندين نظر دسته بندي مي‌شوند كه براي مثال در اينجا من فقط CPU را ذكر مي‌كنم.

  • ابتدا بايد بر اساس نيازي كه داريد بايد ببينيد آيا CPU شركت اينتل براي شما خروجي بهتري دارد يا استفاده از پردازنده‌هاي AMD كه قيمت ارزان‌تري هم دارند؟
  • اگر برند را انتخاب كرديد، بايد نسل آن هم مشخص باشد. پردازنده‌هاي اينتل را به ترتيب با نام‌هاي i3، i5، i7 و i9 كه جديدترين آن است مي‌شناسيم. اما آيا مي‌دانيد كه خود همين پردازنده‌ها از نظر فركانس و نسلي كه دارند به چند گروه ديگر تقسيم مي‌شوند؟
  • يا مثلا براي پردازنده‌هاي AMD مي‌دانيد كه خود نسل رايزن به چند گروه با فركانس‌هاي مختلف تقسيم شده است؟

و بسياري از همين موارد كه همه آنها را صرفا مي‌توانيد با بررسي مشخصات دقيق هر كدام بررسي كنيد. پيشنهاد مي‌كنم حتما از سايتي كمك بگيريد كه امكان مقايسه محصولات را داشته باشد.

با داشتن اين ويژگي كمتر سردرگم مي‌شويد. كافي است چند لپ تاپي كه مي‌خواهيد مقايسه كنيد در ليست مقايسه قرار دهيد تا در قالب يك جدول مرتب، امكانات و ويژگي‌هايي كه هر لپ تاپ دارد در يك ستون به شما نمايش داده شود.

 

ارائه كد تخفيف و جشنواره فروش

شايد اين موضوع اصلا اهميتي نداشته باشد، اما بياييد برگرديم به همان دوراني كه هنوز خبري از فروش اينترنتي وجود نداشت. بعد از اينكه محصول را در فروشگاه انتخاب مي‌كرديد، نوبت به اين مي‌رسيد تا شروع به چانه زني با فروشنده كرده و تا جايي كه مي‌توانيد از وي تخفيف بگيريد.

اين موضوع اصلا جزو جذاب‌ترين بخش خريد بود و سعي مي‌كرديم كه همراه با خود اعضاي ديگر خانواده يا دوستان را هم ببريم تا به لطف آنها هم كه شده تخفيف بيشتري بگيريم. از شيرين كاري كردن بچه‌ها هم كه بگذريم، مطمئنم تجربه كرديد.

اما حالا كه همه چيز آنلاين شده و خبري از اين چانه زني نيست، آيا باز هم مي‌توانيد از فروشنده تخفيف بگيريد؟ پاسخ مثبت است.

در واقع اينجا كارتان كمي ساده‌تر شده و فروشنده ها براي اينكه بتوانند محصولات را سريع‌تر فروخته و مشتري بيشتري جذب كنند، در قالب جشنواره، مسابقه و هر بهانه‌اي كه شده اقدام به ارائه كوپن تخفيف مانند كد تخفيف باسلام و... مي‌كنند. كافي است در مراحل خريد يك كوپن تخفيف داشته باشيد و آن را وارد كنيد تا درصدي به عنوان تخفيف از مبلغ كل كسر شود. حال شايد بپرسيد كه از كجا اين كدهاي تخفيف را تهيه كنيم؟

 

منبع:

https://takhfife.com/blog/best-online-laptop-shops/

 

 



:: برچسب‌ها: معرفي باسلام ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

شرکت علی‌بابا یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی می باشد با مدیریت آقای "جک ما" ، که امکان فروش محصولات خود را به صورت آنلاین به همراه خدمات پس از فروش آن ها، برای مشتریان فراهم کرده است. وب سایت علی بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تریلیون دلار معادل 170 میلیارد دلار فروش داشته است؛ که این میزان فروش، در مقایسه با میزان فروش شرکت های رقیب آن، رقم بسیار بالایی است. سایت علی بابا یکی از ۲۰ وب سایت برتر دنیا می باشد. با توجه به آخرین گزارش اعلام شده، حدود 279 میلیون خریدار فعال و 8.5 میلیون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاین سایت علی بابا استفاده می کنند؛ همچنین سالانه حدود 14.5 میلیارد سفارش در این وب سایت گزارش شده است.

آشنایی با سایت علی بابا

اگرقصد دارید که کالایی را به صورت اینترنتی از یک منبع خارج از کشور خریداری نمائید، انتخاب سایت علی بابا ، شانس خوبی را برای خرید امن و آسان، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. Alibaba بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان محسوب می شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنین جامع ترین فهرست کالا را در اختیار خریداران قرار می دهد. اعضای این شرکت متشکل است از تامین کنندگان (بیشتر از آسیا) با خریدارانی از سراسر جهان.

چگونه از سایت علی بابا خرید کنیم؟

دوستان همراه! جهت انجام خرید آنلاین با کد تخفیف علی بابا در سایت علی بابا مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

 

مراحل خرید از alibaba

مرحله اول : ساخت اکانت علی بابا. شما می توانید در صفحه نخست سایت، sign up کرده و یک اکانت برای خود بسازید.

مرحله دوم : پس از ورود به سایت از طریق اکانت خود، شما می توانید محصول مورد نظر خود را از روش های مختلفی جستجو کنید. به طور مثال با استفاده از وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با محصول و یا با استفاده از سایر گزینه هایی که این وب سایت در اختیار شما قرار می دهد.

مرحله سوم : فیلتر کردن محصول انتخابی. در این وب سایت این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که پس از جستجوی محصول خود، از میان هزاران محصولی که برای شما نشان داده می شود، تعداد محصولات را محدود کنید به آنچه به خواسته شما نزدیک تر است.

مرحله چهارم : جستجو بر اساس تولید کنندگان محصول. توسط این گزینه شما قادر خواهید بود محصول خود را بر اساس تولید کننده آن محصول انتخاب کنید.

مرحله پنجم : RFQ) Post a request for quotation) - ارسال درخواستی برای نقل قول. جهت مقایسه تولیدکنندگان می توانید از طریق ارسال درخواست نقل قول، نیازهای منبع مورد نیازتان را مشخص کنید.

مرحله ششم : بررسی کردن نشان اطمینان تولید کنندگان.

مرحله هفتم : یکی از مهم ترین مراحل خرید، این مرحله می باشد. بررسی کنید که آیا آن تولیدکننده، تا به حال شاکی داشته است یا نه. این به شما کمک می کند تا از شر کلاهبردارها در امان باشید.

مرحله هشتم : یک تامین کننده کالا که دارای انبار در کشور خودتان است را جستجو کنید. این باعث می شود تا در وقت صرفه جویی کنید.

 

در این مرحله شما باید با شرکت تولید کننده محصول ارتباط برقرار کنید:

مرحله 1. فرم ارسال پیام به تولید کننده را پر نمائید.

مرحله 2. در مورد حداقل میزان سفارش با تولید کننده مذاکره نمائید.

مرحله 3. هزینه پست را تائید نمائید.

مرحله 4. در مورد قیمت محصول و نحوه پرداخت مذاکره نمائید.

مرحله 5. از تولید کننده بخواهید تا یک نمونه از محصول را به شما نشان دهد.

مرحله 6. پیام خود را ارسال نموده و صندوق ارسال را چک کنید.

در این مرحله لازم است  یک درگاه پرداخت معتبر را انتخاب نمائید.

مرحله 1. یک درگاه پرداخت مطمئن نظیر پی پال را انتخاب نمائید.

مرحله 2. هزینه پرداخت و حمل و نقل را محاسبه و پرداخت نمائید.

 

خدمت ویژه

متخصصان ما امکان خرید از این سایت را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده اند. تنها لازم است درخواست فرم سفارش خرید را برای ما تکمیل کرده و سپس ارسال نمائید. توجه فرمائید پس از واریز معادل ریالی در کمترین زمان ممکن درخواست شما پیگیری می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت، مشاوران ما در چت آنلاین، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

منبع:

https://trapay.net/blog/what-is-alibaba-site



:: برچسب‌ها: معرفی علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

برای بیمه بدنه خودرویی که تازه خریده اید، کدام شرکت را ترجیح می دهید؟ برای بیمه شخص ثالث یا بیمه عمر چطور؟ مطمئنا تشخیص این که از خدمات کدام شرکت بیمه استفاده کنید، نیازمند آن است که تعرفه های متفاوت آن ها را نسبت به هم بسنجید. حتی شاید برای گرفتن تصمیم قاطع لازم باشد که از چند نفر آگاه هم در این حوزه مشورت بگیرید.

شکی نیست که رسیدگی به تمام این موضوعات هم وقت زیادی می طلبد و هم برایتان هزینه دارد. اما اگر بتوانید خرید بیمه، مقایسه شرکت های مختلف و مشاوره را از «یک محل» انجام دهید چطور؟ یقینا کارها بسیار سریع تر و کم هزینه تر پیش می روند.

هدف از راه اندازی استارتاپ «بیمه بازار» دقیقا همین مسئله بوده؛ ایجاد محیطی بر بستر اینترنت که ضمن فروش آنلاین انواع بیمه، فرصتی برای مقایسه شرکت های مختلف و امکان گرفتن مشاوره آنلاین را برای تمام اقشار جامعه فراهم می کند.

با ثبت نام در وبسایت بیمه بازار، امکان خرید و مقایسه بیمه های شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه عمر از معتبرترین شرکت های خصوصی و دولتی کشور برایتان مهیا می شود؛ شرکت هایی شناخته شده ای همچون بیمه ایران، آسیا، رازی، دانا و … که همین حالا میلیون ها نفر از هموطنان مان تحت پوشش خدمات آن ها هستند.

بیمه بازار با ایجاد فضایی برای مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین، تمامی مراحل فرایند تهیه بیمه‌نامه را برای شما فراهم کرده است.

همانطور که می دانید قوانین شرکت ها برای ارائه خدمات بیمه تقریبا مشابه یکدیگرند، ولی ممکن است در جزئیات تفاوت هایی داشته باشند. به عنوان مثال یکی قسط های ماهیانه کمتری دریافت می کند، دیگری تسهیلاتی برای اقشار خاص جامعه در نظر می گیرد و مواردی از این دست که شاید در ظاهر تفاوت های کوچکی باشند، اما در دراز مدت تأثیرات بسیار بزرگی خواهند داشت.

پی بردن به این تفاوت های ریز حوصله زیادی می خواهد که اگر آن را نداشته باشید، ممکن است برای انتخاب بیمه سرسری و عجولانه تصمیم بگیرید. اما بیمه بازار آمده تا نگذارد چنین اتفاقی بیفتد. بگذارید برای چگونگی این کار برایتان مثال ساده ای بزنیم.

فرض می گیریم خودروی جدیدی خریده اید و در انتخاب بهترین بیمه بدنه مردد هستید. ۹ شرکت آماده ارائه خدمات بیمه بدنه به خودروی شما هستند که هر کدام هم شرایط و تسهیلات خاص خودشان را دارند.

برای شروع خرید، باید روی آیکن «بیمه بدنه» در سایت کلیک کنید تا چنین صفحه ای برایتان نمایان شود:

bime-bazar-1

 

بیمه بازار مقایسه را تا این حد برایتان آسان کرده. مشخصات خودرو (مدل، سال ساخت، قیمت حدودی)، نوع پوشش (سرقت قطعات، شکست شیشه، ترانزیت و …) و حتی تخفیف ها (گذر موقت، تسهیلات ایثارگری و …) را وارد می کنید و با اعمال این فیلترها، فهرست بیمه های مناسب برایتان به نمایش در می آیند.

اینجاست که می توانید شرکت ها را از نظر قیمت، سطح توانگری، رتبه رضایت مشتریان، نرخ شکایت مشتریان و سهم از بازار با هم مقایسه کنید؛ آن هم فقط در یک صفحه و بدون نیاز به زحمت اضافی. بعد از انتخاب بهترین بیمه کافیست روی دکمه سفارش کلیک کرده، پرداخت را به طور آنلاین انجام دهید و کار تمام است. بیمه بازار قرارداد و بیمه نامه شما را با پیک موتوری به درب منزل یا محل کارتان می فرستد.

bime-bazar-2

 

برای بیمه شخص ثالث هم با شرایط نسبتا مشابهی مواجه هستید. مقایسه قیمت ها درست مثل بیمه بدنه انجام می شود، با این حال یک نمودار کلی از تعرفه های تمام شرکت ها را هم می توانید در کنار یکدیگر ببینید که امکان مقایسه را برایتان آسان تر می کند. همچنین قرار است تا به زودی امکان خرید بیمه عمر از طریق بیمه بازار هم برای کلیه کاربران فراهم شود.

در مقدمه به مشاوره آنلاین اشاره کردیم. پرسنل متخصص تیم بیمه بازار به صورت تلفنی یا از طریق چت در تلگرام، پاسخگوی سوالات شما در خصوص مسائل بیمه هستند و هزینه ای هم بابت این کار نمی گیرند.

bime-bazar-3

 

ضمنا بخشی به نام «واژگان بیمه بازار» نیز در سایت هست که شاید مطالعه محتوایش شما را از تماس با شرکت بی نیاز کند. اگر می خواهید معنای اصطلاحاتی مثل «مستمری احتیاطی» یا «بیمه مسئولیت عمومی» را بدانید، توصیه می کنیم حتما مطالعه این قسمت و البته سوالات متداول را مد نظر داشته باشید.

با این اوصاف، استارتاپ بیمه بازار نه تنها خرید بیمه را به راحتی آب خوردن کرده، بلکه محیطی ساخته تا بتوانید عملکرد شرکت های مختلف بیمه را با هم قیاس کرد؛ ایده ای ناب، بسیار مفید و راهگشا که هیچ استارتاپ ایرانی تا کنون به آن نپرداخته بود.

با وجود آنکه سفارشات فعلا در محدوده شهر تهران پذیرفته می شوند، باید به این نکته توجه کنیم که بیمه بازار هنوز ابتدای راه بوده و مسیری طولانی برای رسیدن به موفقیت در پیش دارد. هر چند امکانات فعلی وبسایت به قدر کافی مفید و کارآمد هستند که بتوانیم آینده خوبی را برای این استارتاپ متصور شویم.

همچنین می توانید از کد تخفیف بیمه بازار نیز برای کاهش هزینه های بیمه خود استفاده کنید.

منبع:

 https://digiato.com/article/2016/11/27/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1



:: برچسب‌ها: معرفی بیمه بازار ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

با وارد شدن به نیمه ی ابتدایی سال 2020 بسیاری از برندهای مطرح در حوزه ی گوشی‌های هوشمند مدل‌های متنوعی از محصولات خود را روانه ی بازار کرده اند.

گوشی سامسونگ که سال‌های اخیر توانسته در دو دسته گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده فروش خوبی را کسب کند این روزها با معرفی سری جدیدی از گوشی‌های تاشو و نوت خود، نگاه هر علاقمند به گوشی هوشمند را معطوف به خود داشته است. دیجی دو با قوی‌ترین پشتیبانان، به همراه موجودی فوق‌العاده‌ی خود در هر نوع محصولی نوید انتخابی هوشمندانه را خواهد داد. بخش‌های مختلف دیجی دو به شما این امکان را می‌دهد تا از اخبار و محصولات روز دنیا آگاه شوید.

 
خرید فوری و به صرفه گوشی از فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

با جست و جوی نام دیجی دو در موتورهای جست و جو به صفحه اصلی این فروشگاه اینترنتی خواهید رسید. دسته‌بندی‌های متفاوت و جذابی از دنیای دیجیتال را در پیش روی خود خواهید داشت. با مقایسه‌ی ریزبینانه در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند، به این نتیجه خواهید رسید که جدیدترین مدل‌های روز را می‌توانید در این سایت خریداری کنید. گوشی شیائومی که جدیدترین مدل‌های گوشی‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است در سایت دیجی دو قابل خریداری و تحلیل و مقایسه است. در دیجی دو سعی بر این است که مشتری بتواند تمام سوالات مربوط‌به یک کالای دیجیتال را دریافت کرده و پس از آن خرید خود را نهایی سازد و در تمام این مراحل فروشندگان دیجی دو به تمام سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

 

سود خرید از یک فروشگاه معتبر به‌صورت غیر حضوری

 

لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند مانند شارژر، هندزفری و... همگی جزء اقلامی هستند که هر کسی نیازمند آن‌هاست. برای خرید لوازم جانبی باید به اصل بودن محصول دقت فراوانی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی دیجی دو با ارائه‌ی بهترین لوازم جانبی دیجیتال در کمترین زمان ممکن شما را به هدف می‌رساند. سود خرید فقط به قیمت محصول مورد نظر ختم نمی‌شود، اینکه بتوانید محصولی اصل را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید نیز جزء سود شما در وقت و انرژی خواهد بود. خرید غیرحضوری به شما این امکان را می‌دهد تا با جست و جوی بیشتر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تضمین اصالت کالای خریداری شده در خریدهای این چنینی مسئله‌ای است که باید به آن توجه خاصی کرد، با کمی تحقیق قبل از اقدام به خرید می‌توانید از هدر رفتن هزینه ها جلوگیری کرده و انتخابی به صرفه با کد تخفیف دیجی دو داشته باشید.

 

دیجی دو راهی امن برای دسترسی به بهترین تکنولوژی های روز دنیا

 

سه سال پیش که گوشی هواوی به‌صورت گسترده راه خود را به بازار ایران باز کرد و عده ی زیادی را علاقمند به طراحی های مینیمال گونه ی خود کرد هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که بتواند با قدرت‌های روز دنیا رقابت کند. دیجی دو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را از گوشی‌های هوشمند تا بهترین لوازم جانبی را با کد تخفیف در اختیار خریداران قرار دهد. با خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی دو می‌توانید هم به‌صورت نقدی و هم به‌صورت اقساطی خرید خود را به ثبت برسانید. درگاه امن و ایمن دیجی دو خیال شما را از هرگونه سواستفاده ی سودجویان در امان می دارد، همچنین برقرار ارتباط با پشتیبانان دیجی دو این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین راهنمایی‌های ممکن برای خرید خود را داشته باشید و بعد دست به پرداخت و خرید بزنید.

منبع:

https://www.zoomg.ir/pr/313537-digido-advertisment/



:: برچسب‌ها: معرفی دیجی دو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم و اینکه چرا بامیلو با آن همه سرمایه گذاری و نیروی انسانی تعطیل شد اسنپ مارکت با چه هدفی شکل گرفت؟

 

چرا اسنپ مارکت جایگزین بامیلو شد؟

در شرایطی که تصور می‌شد بامیلو با تعدیل نیرو و کم کردن هزینه‌ ها به فعالیت مستقل خود ادامه خواهد داد، اما این‌گونه نشد. حالا با مراجعه به سایت بامیلو شما به سایت اسنپ مارکت منتقل خواهید شد.

نکته جالب این است که انحلال بامیلو بدون هیچ اعلام قبلی از سمت این مجموعه یا گروه اینترنت ایران انجام گرفته است و به نظر می‌رسد که تیم اسنپ مارکت که حالا جایگزین بامیلو شده، برنده واقعی این ماجرا باشد.

سایت بامیلو زیرمجموعه شرکت بزرگ راکت اینترنت می‌باشد. این شرکت اروپایی که مقر آن در برلین آلمان قرار دارد  مالک استارت آپ های متعددی در چند کشور جهان می باشد که در ایران با نام گروه اینترنت ایران فعالیت می کند.

سیاست کاری این شرکت به این صورت است که با رصد استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی موفق در سرتاسر جهان، مشابه آن ها را در کشورهای کم تر توسعه یافته راه اندازی می کند.راکت اینترنت از استارت‌ آپ‌ های موفق دنیا تقلید کرده و آن‌ها را کپی می‌کند. به این پدیده اصطلاحاً کلون کردن clone می‌گویند.

این شرکت بعد از پیاده سازی این استارت آپ ها، به بررسی سودی که این استارت آپ میدهد می‌پردازد و اگر سود حاصل به قدری که این شرکت میخواهد بود، آن استارت آپ را ادامه میدهد. در غیر این صورت به سرعت آن را تعطیل میکند یا با مجموعه دیگری ادغام میکند.

به عنوان مثال فروشگاه بزرگ اینترنتی زالاندو که یکی از زیر مجموعه های راکت اینترنت در آلمان بود و در زمینه فروش پوشاک و کیف و و کفش فعالیت داشت و با اسمی ایرانی در ایران فعالیت میکرد. ولی بعد از مدتی تعطیل شد.

بامیلو هم به این سرنوشت دچار شد. در ابتدا این شرکت دو سایت بامیلو که فروشگاه اینترنتی بود و موزاندو که یک مارکت پلیس بود را راه اندازی کردند و بعد از مدتی متوجه شدند که مارکت پلیس در ایران سود و راحتی کار بیشتری دارد و به همین دلیل این دو را با هم ادغام نموده و سایت بامیلو که تبدیل به مارکت پلیس شده بود را معرفی نمودند.

در اواخر سال ۹۷ بود که این شرکت متوجه شد که کار تامین کالا نسبت به قبل سخت تر شده و فرصت را غنیمت شمرده و در اوایل سال ۹۸ اقدام به تغییر نام و نوع استارت آپ خود نمودند.

 

شرکت هایپر استار

هایپر استار در زمینه‌ی عرضه و فروش کالاهای تندمصرف نامی بسیار آشناست. این شرکت برای اولین‌ بار در ایران توانست «هایپرمارکت» را درقالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای راه‌اندازی کند و هم‌اکنون هم علاوه بر تهران، در چندین شهر بزرگ دیگر شعبه دارد. هایپراستار با تنوع بالای محصولات (هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر تنوع برند)، قیمت‌های مناسب و ارزان‌ تر بودن شناخته می‌شود.

 

شرکت اسنپ

در کنار هایپر استار، اسنپ و دیگر شرکت‌های این مجموعه، یعنی اسنپ‌ فود، بامیلو و سرویس ویژه‌ی اسنپ‌ باکس، توانسته‌اند در عرصه‌ی خدمات حمل‌ونقل آنلاین شهرت خوبی به دست آورند. اسنپ را می‌توان بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی درون‌شهری خاورمیانه دانست و البته در کنار آن، سرویس ویژه‌ی اسنپ‌باکس خدمات خوبی در زمینه‌ی حمل‌ونقل ارائه می‌کند.

 

همکاری اسنپ و هایپر استار

«اسنپ» و «هایپراستار» در زمینه‌ی عرضه و فروش آنلاین کالاهای تندمصرف و سوپرمارکتی همکاری خود را شروع کرده‌اند. این همکاری در قالب اپلیکیشن جدید «اسنپ مارکت» است. این سامانه تمامی مراحل عرضه کالای تندمصرف تا رسیدن آن به دست مشتری را شامل است.

فروشگاه آنلاین اسنپ‌مارکت تمامی شهر تهران را پوشش می‌دهد و کاربران اسنپ‌مارکت می‌توانند تمامی کالاهای سوپرمارکتی موردنیاز خود را با استفاده از این اپلیکیشن به‌ صورت آنلاین و مستقیم از هایپر استار تهیه کنند. موفقیت اسنپ‌مارکت با توجه به تخصص ویژه‌ای که هر یک از این دو شرکت دارند دور از انتظار نیست.

با این‌ همه این دو شرکت برای موفقیت در زمینه‌ی عرضه و فروش کالاهای تند مصرف باید از پس چالش‌هایی اساسی بر بیایند.

چالش‌های اساسی برای موفقیت در زمینه‌ی عرضه و فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی از این قرار است: تأمین، عرضه و دلیوری یا همان رساندن کالا به دست مشتری. در زمینه‌ی تأمین کالا مساحت زیاد تحت پوشش و تعداد بالای کالاهای سوپرمارکتی و گردش سریع آن‌ها چالش‌ زاست؛ به‌طوری‌که تعداد کالاهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ به ۱۰هزار کالای مختلف می‌رسد.

این امر نیاز به وجود انبارهای متعدد و مجهز در نقاط مختلف شهر را الزامی می‌کند. همچنین در زمینه‌ی عرضه، تنوع کالاها در هر خرید جزو مسائل اصلی است؛ به‌طوری‌که برحسب تجربه‌ی جهانی، کاربران در هر خرید بیش از ۱۵ مورد کالا را خریداری می‌کنند. در زمینه چالش سوم، یعنی دلیوری یا رساندن کالا به دست مشتری، هم ارسال سریع نقطه‌به‌نقطه کالا چالش اصلی است. در این میان برای مواجهه با چالش تأمین کالا پراکندگی شعب هایپر نقش مهمی دارد و فراوانی و تنوع کالاها در شعب مختلف نگرانی کلی درباره‌ی تأمین کالا را برطرف می‌کند.

در مورد چالش عرضه نیز با توجه به تجربیات بسیار موفقی که اسنپ در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات آنلاین در قالب اپلیکیشن دارد، این شرکت می‌تواند از پس چالش انتخاب و عرضه‌ی کالاهای متنوع و مختلف بربیاید. علاوه‌ بر همه‌ی این‌ها، زیرساخت مناسب اسنپ‌باکس می‌تواند چالش ارسال سریع به نقاط متعدد شهر بزرگ تهران را از میان ببرد. با توجه به این برآیند باید دید اسنپ‌مارکت در مواجهه با این چالش‌ها چقدر موفق است.

اسنپ‌مارکت به‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده و در راه رسیدن به موفقیت گام‌های بسیاری روبه‌روی خود می‌بیند. این سامانه در قالب اپلیکیشن و وب‌سایت فعالیت می‌کند و تمامی شهر تهران را پوشش می‌دهد و کد تخفیف اسنپ مارکت و  کد تخفیف اسنپ را نیز ارائه می دهد.

برای مشاهده‌ی وب‌سایت اسنپ‌مارکت شما می‌توانید به آدرس www.snapp.market مراجعه کنید.

منبع:

https://academy.rokhad.ir/what-is-snapp-market/



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

درباره اسنپ فود (Snappfood)

اسنپ فود (Snappfood)

شرکت‏‌های اسنپ (Snapp) و زودفود (Zoodfood) که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداخته‌اند، در تیرماه سال 1396 تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند. اسنپ‌فود (Snappfood) برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست. سامانه سفارش آنلاین غذای زودفود فعالیت خود را از سال 88 با هدف ترویج فرهنگ سفارش آنلاین غذا در ایران شروع نموده و در مدت این 8 سال، سفارش آنلاین غذا را در شهر‌های مختلف ایران اعم از تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، شیراز و… ممکن نموده است. هم اکنون اسنپ‌فود به عنوان پیشگام سفارش آنلاین غذا در فضای کسب و کارهای آنلاین ایران با بیش از 1500 رستوران از معتبرترین و بهترین رستوران‌های ایران مشغول همکاری است.

به بیان ساده شرکت اسنپ سعی کرده از پتانسیل های خود برای ارسال و تحویل غذا که پیش از این مجموعه زود فود از طریق پیک های خود ارسال می کرده است، استفاده کند و از طریق پیک های خود اقدام به ارسال سفارش های غذایی که از طریق سرویس زودفود ثبت می شود، می کند.

در راستای تسهیل سفارش و پرداخت بهای غذا، اسنپ فود با سرویس پرداخت جیرینگ همکاری کرده است و از سه طریق پرداخت حضوری، پرداخت اعتباری(براساس اعتباری که در اپلیکیشن اسنپ فود تعریف شده است) و پرداخت آنلاین هزینه سفارش غذا در اسنپ فود پرداخت می گردد.

اسنپ فود هم از طریق وبسایت (به نشانی اینترنتی www.snappfood.ir ) و هم از طریق اپلکیشن اسنپ فود که در همین وبسایت یا اپل استور و گوگل استور – هم برای اندروید و هم اپل/iOS)- قابل دانلود است، سرویس های سفارش غذای خود را ارائه می دهد.

وبسایت/سرویس سفارش غذای اسنپ فود / زود فود و اپلیکیشن اسنپ فود ، قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که می توان به قابلیت نمایش رستوران های اطراف کاربر(از روی موقعیت مکانی/location)، اطلاعات و مشخصات رستوران از جمله منو غذا، ساعات کاری، آدرس و همچنین نظرات کاربران درخصوص آن رستوران و پرداخت بصورت آنلاین، اعتباری و حضوری اشاره کرد.

امکان سفارش غذا در بیش از 50 شهر ایران و امکان مشاهده فهرست رستوران هایی که با اسنپ فود همکاری می کنند، از جمله دیگر قابلیت های سرویس سفارش آنلاین غذای اسنپ فود با کد تخفیف اسنپ فود است. ضمن اینکه شما می توانید از منوی جستجو، نتایج جستجوی خود را محدود کرده و سریعتر به نوع غذا، رستوران و مکان مورد نظر برای سفارش غذا دسترسی پیدا کنید.

سفارش غذا با اسنپ فود

در نهایت یادآور می شوم که همانند دیگر انواع سرویس های سفارش اینترنتی شما باید در سرویس سفارش غذای اسنپ فود عضو شده و بعد از وارد کردن مشخصات خود، اقدام به سفارش غذا یا از طریق اپلیکیشن اسنپ فود با کد تخفیف اسنپ فود یا از طریق وبسایت زود فود/اسنپ فود کنید.

با اپلیکیشن جدید اسنپ‌فود به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید رستوران‌های نزدیک خودتان را جست‌و‌جو کرده و غذای دلخواه خود را سفارش دهید

منبع:

 https://tadbirsara.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1/%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d9%81%d9%88%d8%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f/1388/



:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ فود ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()