نازنین دانشور، بانوی کارآفرین و بنیان گذار تخفیفان:
نوشته شده توسط : مژده

خانم نازنین دانشور بانوی کارآفرین ایرانی، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان است. نازنین دانشور در سی و دومین نشست کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه cacci به عنوان برترین جوان کارآفرین برگزیده شد. تخفیفان که خانم دانشور آن را تأسیس کرد از معتبرترین و محبوب ترین سایت های تخفیف و خرید گروهی در ایران است. با استفاده از سایت تخفیفان می توان از خدمات رستوران، هتل، مراکز زیبایی، شهربازی ها و ... با تخفیف استفاده کرد. خدمات تخفیفان از طریق وب سایت و اپلیکیشن این سامانه قابل استفاده می باشد. دریافت کد تخفیف تخفیفان به صورت رایگان و معتبر از سایت تخفیف هات امکان پذیر است.

تخفیفان

کارآفرین ایرانی، محمدرضا فرحی بنیان گذار بیمه بازار:

بیمه بازار در واقع روش جدید خرید بیمه است و از شهریورماه سال 95 شروع به فعالیت کرده است. بیمه بازار سامانه ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی و ... است که امکان نرخ گیری و خرید بیمه ها را در زمانی کوتاه برای کاربران فراهم کرده است. بیمه بازار توسط شخصی به نام محمدرضا فرحی تأسیس شده است. هم بنیان گذاران بیمه بازار محمد صادق منتظری و محسن فدایی هستند.

 

علیرضا صادقیان مؤسس نت برگ:

یکی دیگر از سایت هایی که در ایران در حوزه ی خرید و کدتخفیف گروهی فعالیت می کند، وب سایت نت برگ است. نت برگ توسط علیرضا صادقیان تأسیس شده است. علیرضا صادقیان مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت دارد و تحصیلات ارشد خود را در رشته ی MBA دانشگاه کلمبیا آمریکا گذرانده است. در نت برگ روزانه پیشنهادهایی متنوع و با تخفیف های 40 تا 99 درصدی برای مکان های تفریحی مانند رستوران، شهربازی، مراکز بهداشتی، مراکز درمانی و ... ارائه می گردد. از خدمات نت برگ می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن ین سامانه استفاده کنید. 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: