نوشته شده توسط : مژده

با وجود فروشگاه های اینترنتی زیاد و پرفروش اما همچنان دیجی کالا در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی از همه نظر است که این موفقیت دیجی کالا دلایلی دارد. دیجی کالا در طی این سال ها فقط روی فروش محصول تمرکز نکرده است و با تولید محتوای قوی با ارائه مقالات، پادکست ها، مصاحبه ها و… در بخش وبلاگ خود حتی به تبلیغات خود نیز کمک کرده است. همچنین دیجی کالا با بالابردن تنوع محصولات خود در زمینه های مختلف و ارائه تخفیف های فوق العاده برای محصولات خود توانست نیاز اکثر کاربران را برطرف کند و توجه افراد را برای خرید ارزان تر جلب کند.. دلایل زیادی را می توان برای محبوبیت دیجی کالا بیان کرد اما این دو مورد از همه آن ها تاثیر گذار تر بوده اند.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف ها مانند  کد تخفیف دیجی کالا و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

سفارش از دیجی کالا

شرایط فروشنده ها در دیجی کالا و ایسام

 شرایط فروشنده در ایسام

فروشنده شدن در سایت اینترنتی ایسام مراحل سخت و پیچیده ای ندارد اما باید یک سری اطلاعات مفید در این زمینه داشته باشید تا بتوانید به خوبی کالای خود را بفروشید. خیلی از فروشنده ها از ارسال کالا به خریداران هراس دارند و این هراس به علت عدم دریافت وجه از سایت مقصد می باشد. اما ایسام این مشکل را حل کرده و قبل از ارسال وجه را از خریداران دریافت می کند و طی 24 ساعت این وجه به فروشنده منتقل خواهد شد.

 

 شرایط فروشنده در دیجی کالا

شرایط فروشنده شدن در سایت دیجی کالا نیز همانند ایسام بسیار سخت و پیچیده نیست و شما به راحتی می توانید برای خود یک کسب و کار راه اندازی نمایید به شرطی که صلاحیت فروشنده شدن را داشته باشید. شریط فروشنده شدن نیز بسیار پیچیده نیست و باید فرم مخصوص را در سایت دیجی کالا پر کنید تا بتوانید محصولات خود را درون سایت بگذارید. به همین راحتی می توانید در خانه همراه با هزینه ای کم کسب درامد کنید.

 

بررسی اپلیکیشن و سایت ایسام و دیجی کالا

 اپلیکیشن و سایت ایسام

سایت ایسام یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت کاملا اینترنتی است که این امکان را به شما می دهد علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز بتوانید محصولاتی که در اختیار دارید را هم به فروش برسانید. این سایت برای خود یک اپلیکیشن هم دارد که امکانات آن هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترس است. اپلیکیشن این سایت تنها 9 مگابایت حجم دارد بنابراین از فضای اشغال شده گوشی تان هم نگران نباشید. از طرفی چه خریدار باشید و چه فروشنده می توانید در این اپلیکیشن همانند سایت ایسام کالای خود را بفروشید یا بخرید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F





:: برچسب‌ها: درمورد دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: