تیمچه یا دیجی کالا؟ کدام را برای خرید انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط : مژده

در دنیای مدرن اما پر مشغله امروز لحظه ای نمی توان بدون استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی زندگی کرد. حتما شماهم دیده اید که اگر برای ساعتی برق برود و وای فای کار نکند یا بسته اینترنتی درون تلفن همراه مان تمام شود از تمام دنیا دور خواهیم شد و هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. بنابراین می توان گفت اینترنت و سایت های اینترنتی جزئی از زندگی مردم شده اند و نمی توان آن ها را کنار گذاشت. بلکه به واسطه آن ها می توان زندگی درست تر و راحت تری داشت. دو نمونه از بهترین سایت های ایرانی برای خرید محصولات سوپرمارکتی، پوشاک، دیجیتال، لوازم برقی و ... تیمچه و دیجی کالا هستند که می خواهیم در ادامه به بررسی این دو سایت اینترنتی که یک فروشگاه آنلاین هستند بپردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

 

معرفی تیمچه دیجی کالا

امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام دیجی کالا را نشنیده باشد چون این غول اینترنتی کمی قبل تر بهترین و تنها سایت یا فروشگاه اینترنتی در ایران بود. اما امروزه نام برندی دیگر به نام تیمچه بر سر زبان ها افتاده و پا به پای دیجی کالا در رقابت است و اگر کمی بررسی بر روی آن داشته باشید متوجه خواهید شد که یک رقیب قدرتمند است. به عبارتی ساده تر امروزه برای دیجی کالایی که بزرگ ترین و غول ترین فروشگاه اینترنتی بود امروزه یک رقیب پیدا شده و دقیقا در مواردی که دیجی کالا ضعف دارد قوی و پر قدرت شده است.

یک استارتاپ به نام لندو که نام دیگر آن رنتر بود شروع به فعالیت وام دهی خرد کرد و تیمچه راه اندازی شد. این کسب و کار اینترنتی حتی با جهش های بسیار قیمت ها در یکی دو سال اخیر بسیار موفق بوده و استقبال زیادی از آن شده است. این استارتاپ در سال 99 تلاش های بسیاری کرد با دیجی کالا وارد همکاری شود اما نتیجه آن خوشایند نبود. سپس این استارتاپ با کمک بانک آینده یک بازارگاه اینترنتی به نام تیمچه راه اندازی کرد و با تبلیغات و پشتکار خود امروزه هم پای دیجی کالا در رقابت است.

 

فروشگاه قوی تیمچه

بزرگ ترین ضعف دیجی کالا ارسال کالا با بهترین کیفیت و امکانات می باشد که تیمچه هم اکنون روز به روز درحال قوی کردن خود در این زمینه است. اگر سری به سایت اینترنتی تیمچه بزنید متوجه خواهید شد که اگر یک مداد هم از این سایت سفارش دهید به صورت رایگان برای شما ارسال می شود و هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهید کرد. برای دریافت جدید ترین تخفیف های تیمچه و سایر فروشگاه های اینترنتی مانند کد تخفیف تیمچه و... به تخفیف هات مراجعه کنید.

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%AA%DB%8C%D9%85%DA%86%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F





:: برچسب‌ها: درمورد دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: