نحوه خرید از تیمچه
نوشته شده توسط : مژده

در تیمچه شما می توانید امن تر و سریع تر خریدتان را انجام دهید. خرید هایتان با کمک تیمچه کم هزینه تر می شود. تیمچه از سال ۹۹ شروع به فعالیت کرده است اما تجربه تیمی که این مجموعه را راه اندازی کرد، بیشتر از این ها است. 
برای خرید از تیمچه ابتدا به کمک دسته بندی ها یا امکان جست و جو به دنبال محصول مدنظرتان بگردید. سپس در لیست نتایجی که برایتان نمایش داده می شود، به دنبال محصول مد نظرتان بگردید. به کمک فیلتر های موجود در سایت می توانید می توانید نتایج را محدود کنید تا سریع تر به نتیجه برسید. در این لیست عکس، نام و قیمت کالا ها آمده است. اگر با این اطلاعات موردی نظرتان را جلب کرد، بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه ی محصول شوید.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف تیمچه  و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 


 

نحوه خرید از سایت تیمچه

 

راهنمای خرید از تیمچه

در قدم بعدی شما در صفحه ی محصول می توانید اطلاعات زیادی از کالا بدست آورید. عکس های بیشتر، شرایط خرید اقساط، نقد و بررسی و نظر کارشناسی برخی از مشخصاتی است که در این صفحه موجود است. بعد از اینکه این صفحه را مطالعه کردید، می توانید تصمیم به خرید بگیرید. زمانی که تصمیم به خرید گرفتید، مشخصاتی مثل رنگ را در همین صفحه مشخص کنید و در نهایت کالا را به سبد خریدتان اضافه کنید. البته قبل از این ها باید یادتان باشد که خرید از تیمچه نیازمند ساخت حساب کاربری است. برای ساخخت حساب کاربری بر روی آیکون ثبت نام در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. جدید ترین کد تخفیف تیمچه، کد تخفیف باسلام و… را از تخفیف هات به دریافت کنید.
 

راهنمای خرید از تیمچه

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DB%8C%D9%85%DA%86%D9%8





:: برچسب‌ها: درمورد تیمچه ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: